De Action heeft trouwens ook boxertjes die mooi aansluiten, in ieder geval zonder luier, geen idee hoe het met is. Zijn naadloze broekjes. En bij de Hema licht roze met een elastieken band met hartjes. En bij Ter Stal geloof ik ook of Tuunte/Van der Ven/... (winkels waar ze Persival ed verkopen), weet niet meer welke het was...
Bij de Zeeman heb je nu inderdaad van die hele korte leggings. Ik heb ze nog niet. Morgen maar eens kijken.
Bedankt voor alle tips, ga eerst bij de zeeman kijken, online hebben ze nog maar een paar maten en maar 2 kleuren, geen maat 92 Ik geef dus wel de voorkeur aan korte leggings omdat ik (nog) geen boxers heb gevonden die goed aansluiten, misschien ligt het wel aan de luier, want daardoor zit de stof toch anders, met net iets meer pijp zit het denk ik beter.
Oh haha misschien is mijn zoon dan een aparte. Zinder romper trok hij zelf z'n luier constant uit of ging er met z'n handen in zitten.. ik vond het ideaal. Die drie knoopjes zijn zo dicht hoor, geen probleem.
Hier ook een romper, in de zomer met spaghettibandjes, bij de hema past een maat kleiner dan dat ze normaal heeft best goed en dan mn die hele dunne elastische. Daarbij houdt het de luier mooi omhoog bij die spillepootjes en ze kan inderdaad haar luier hier al heel goed zelf uittrekken (doet ze altijd voor het douchen of badderen) dus dat risico neem ik niet Ik heb de boxertjes van de zeeman gekocht voor als ze geen luier meer draagt.
Ik heb die korte leggings, tot halverwege de bovenbenen van de decathlon. Gewoon katoen, paar kleuren om tussen te kiezen en ik geloof dat ze 5 Euro ofzo kosten. Hangen bij de gym/turnspullen.
Nee, ik heb ook online zitten kijken en zag ze daar niet, maar ik heb ze er vorig jaar gekocht en een vriendin van me voor haar dochter een maand ofzo geleden. Inderdaad niet handig om voor zo'n broekje zo'n eind te moeten reizen.
Ok, ik dacht misschien met mijn neus te kijken . Ik ga zaterdag hier even kijken bij de zeeman of ze ze nog hebben en anders kijken waar ze nog hele kleine maatjes boxers met pijpjes hebben. Ze had van de week gewoon een onderbroekje onder haar jurkje en dat was ook prima, maar voor het geval dat ze toch zindelijk wordt deze zomer, zou ik kleine pijpjes toch wel iets gekleder vinden aangezien ze al liet zien dat ze het heel leuk vond om haar jurk ver genoeg omhoog te halen om haar blote buik te kunnen zien .