Ik ben voor mijn jongste op zoek naar korte leggings , tot boven de knie, maat 86 of 92. Heb al bij verschillende winkels gekeken maar kan ze niet vinden. Wie heeft tips?
Ik heb er een gekregen van mijn vader. Volgensmij ergens op een markt vandaan. Is van die dikke pantystof zegmaar. Best stevig hoor. Dus wellicht daar eens kijken?
Je bedoelt van die 'fietsbroekjes'? Ik vind die van de hema (pantystof) wel redelijk kort en die kruipen ook nog eens omhoog. Daarbij rolt dochter ze graag een beetje omhoog, zodat ze 'blote benen' heeft Maar die zijn eigenlijk tot net over de knie dus. Ben dr verder nog nooit naar op zoek geweest, maar heb ze ook nog nergens zien hangen..
Ik heb ze ooit bij de action gehaald.. Lisa heeft er nu eentje aan maatje 92 en komt een paar cm boven haar knie.. Heb alleen geen idee of ze ze nog hebben bij de action is namelijk al een tijdje geleden dat ik ze gekocht heb..
Bedoel je deze soms: C&A leggings (set van 2)? Bestel nu bij wehkamp.nl Bij C en A online worden ze ook verkocht weet ik. Maar dan geen effen maar van oa Dora.
En vanaf nu gewoon deze bewaren. Volgende jaren passen ze hier nog steeds maar worden ze steeds een beetje korter door de groei. Dit doe ik al jaren.