help mij please.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lennylenn, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

dames ik hoop dat er hier iemand is die mij/ons kan helpen. we hebben morgen een presentatie en dat moet gaan over een bepaalde methodiek die binnen de jeugdzorg gebruikt wordt en toegepast wordt op een kind of een groep kinderen met (ernstig) probleem gedrag. (probleem gedrag is het gevolg van mishandeling in dit geval)
    het mag preventief of curatief zijn. omdat mijn klasgenoot een verkeerde methodiek had uitgekozen ben ik nu opzoek naar een andere maar ik kom er niet uit. de triple p leek me erg mooi maar helaas is die al gekozen door een andere groep en mogen wij die niet meer gebruiken.

wie o wie weet nog eentje voor ons?

alvast bedankt namens 3 mutsen

2. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Gentle Teaching?

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Competentiemodel
    Gordon

4. lennylenn

hallo dames!

enorm bedankt voor het meedenken, ik heb al eentje gevonden en ik hoop dat het goed gekeurd wordt want het is vrij nieuw in nederland en pas in 2013 moet blijken of het net zo effectief is als in noorwegen en amerika.

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Over welke methode heb je het? Je hebt me nieusgierig gemaakt ;).

6. lennylenn

het heet pmto...heeft meer te maken met gedragsproblemen bij kinderen. het lijkt op de triple p maar de ouders krijgen echt een training vooraf door een pmto therapeut en die duurt 22 weken (als ik het goed heb)

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    pmto moet wel goed werken. heb er laatst kort iets over gehoord bij een training! Ik werk zelf op een kindergroep met jonge kinderen die zeer ernstige gedragsproblemen hebben. ik vind dat je vooral opvoedkundig bezig bent en wij gebruiken ook het oplossingsgericht werken.

Groetjes en succes

Deel Deze Pagina