Kinderwens na prikpil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaSharita, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSharita

17 aug 2013
    5
    0
    0
    Ik ben kraamverzorgster van beroep
    Ik ben in april begonnen met de prikpil en besloot in augustus deze niet meer te prikken ivm een kinderwens. Ik heb te horen gekregen dat het wel 9mnd tot een jaar kan duren voordat mijn cyclus weer op gang komt. Daar baalde ik dus mooi van aangezien ik altijd in eenoogwenk zwanger ben geworden na mijn andere anticonceptie.
    Ik heb op 30aug een bloeding gehad van 2dgn en 7 sept weer een bloeding van 2dgn. Nu heb ik vandaag (24sept) weer bloedverlies. Als ik uitga van een cyclus van 28dgn dan zou ik (vanaf 7sept) de afgelopen dagen een eisprong gehad moeten hebben maar ik ga ervan uit dat dat niet het geval is aangezien mijn cyclus nog niet op orde is. Ik vraag me af iemand hier ervaring mee heeft, ik vind het namelijk heel vervelend dat ik mijn cyclus niet onder controle heb omdat we toch heel graag nog een kindje willen. Is het nu een kwestie van bijhouden en wachten tot ik weer een normale cyclus heb?

Groetjes

2. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    met mijn prikpil heb ik daarna de pil genomen voor 2 maanden , daarna bezig geweest voor een kindje en dat lukte na 8 maanden , dus het is echt afwachten tot je een normale cyclus krijgt , maarja bij de 1 is het in een poep en een scheet weer op orde en de ander doet er werkelijk een jaar over ... succes

Deel Deze Pagina