hallo dames, 2 maanden geleden heb ik een mk gehad. even alles losgelaten en het hele zwanger worden op de achtergrond na 1,5 jaar proberen! nu zit ik hier op de site en het begint toch echt weer te kriebelen. ik heb even julie advies nodig. normaal heb ik een eisprong rond dag 18. deze maand ging ik beginnen met ovu test op dag 13 en had al een flinke 2e streep. dag 14 vergeten en dag 15 was ie weg. naar mijn mening heb ik dus op dag 14 eisprong gehad. werd ook snachts wakker van een rare pijn in de buik. mijn 1e vraag: we hebben op dag 13 geklust 1 dag te vroeg dus. hoe groot is de kans dat ik toch bevrucht ben 24 uur later? mijn 2e vraag: het is morgen dus 2 weken geleden. zou ik al kunnen testen? had me nog zooo voorgenomen om gewoon rustig af te wachten, maar kan het gewoon niet! alvast bedankt!
ooo is dat nog van de vorige? euhm waneer ben je voor het laast ongi geworden? boven even calculatoren maar 2 weken denk dat je dan wel kan testen hoor ligt ook aan je cyclus natuurlijk...
uhm troetje als je goed leest zie je 2 maanden geleden een mk gehad... misschien heeft de de banner nog niet veranderd..
nee dames, ben al lang niet meer op de site geweest. zag net ineens die banner en heb m al aangepast. werd wel weer even geconfronteerd met het feit dat ik nu dus al weer bijna op de helft had kunnen zijn!! maarja ben vast niet de enige
nog 1 dagje te gaan mama welke testen heb je? die kv 2v5 kunnen 4 dagen voor NOD maarja zou het wel met ochtend urine doen echt spannend ik hoop voor je dat die positief is met een plakbeebje
ja heb nog niks in huis! zit nu echt op hete kolen! hihi. heb wel een beetje buikpijn maar dat had ik vorige zw schap ook. maarja daarom ging het misschien ook mis met 8 weken. ik ga denk ik straks toch maar even wat halen en morgen testen. kan het toch niet laten.
Ik testte al positief op 10 dagen na mn eisprong... Dus als die van jou 14 dagen geleden is gesprongen, zou je nu al positief kunnen testen!
heb net een ovu test gedaan want die had ik wel in huis en die was positief. sensitest gebeld en die zeggen dat ik dan eigenlijk zwanger moet zijn, maar durven het niet met alle zekerheid te zeggen. iemad hier ervaring mee?
ik denk dat er niet veel van et zeggen is. Soms hebben mensen op die manier al eens aangetoond dat ze zwanger waren. Dus ik heb wel hoop voor je, maar pas zeker weet je het als je een zwangerschapstest hebt gedaan. 14dgn na je ei kun je prima testen hoor!
Ik teste ook weleens posi met een ovutest, maar werdt ongi de volgende dag! Dus daar kun je echt niet van op aan! (al hoop ik wel voor je dat je zwanger bent!!!!!) Als je niet ongi wordt zou ik morgenvroeg gaan testen met KV 2 voor 5 euro Succes!!!!