Zondag 8 juli een spuit Pregnyl 5000 gehad en maandag de IUI gehad. Vandaag zit ik op dag 12 na de IUI, maar de test was nog negatief (zeeeer licht streepje later zichtbaar). Ik kan ook eigenlijk maandag pas testen. Dus heb gewoon te vroeg getest. Maar ik wil het zo graag weten! Na een miskraam (2 mnd) en curretage is deze zwangerschap extra spannend en voel ik me behoorlijk onzeker. Elk signaal dat je voelt kan je niet goed plaatsen en wil ik onderhand gewoon zekerheid. Ik weet ook wel dat je daarna dan pas elk termijn een klein stukje verder kan kijken, maar elke mijlpaal voel je je zekerder en beter. Nu eerst maar een positieve test maandag. Ik denk wel dat mn tepels wat gevoeliger zijn, als is de gevoeligheid wel al afgenomen (Pregnyl uit lichaam?) en voel ik mn buik soms steken/rommelen. Dus ik hoop dat het positieve signalen zijn. Zo heb ik ook ineens al 2x last gehad van maagzuur, wat normaal niet is. En heb ik wat licht last van mn onderrug. Wel voel ik sinds gisteren ook een wat zwaar gevoel aan mn baarmoeder, licht krampend. Ik hoop dat dit ook goed teken is? En niet een voorteken van aankomende mestruatie? Ik ben gelukkig nog niet ongesteld geworden, dus dat is een goed teken. Want volgens mijn gewone cyclus zou ik vandaag of morgen ongesteld moeten worden, maar ik stel voor dat we dat gewoon een maand of 10 uit gaan stellen Dus kortom: Ik wil mijn verhaal gewoon even kwijt omdat ik het allemaal superspannend vind!!!!!
zeker spannend zeg!! ik heb geen verstand van pregnyl, dus durf niet te zeggen of de lichte streep daarvan was, of van een zwangerschap ik hoop natuurlijk de laatste! ik ga voor je duimen dat je maandag een mooie positieve test in handen mag hebben!
Spannend... 23 juli is ook mijn NOD alleen dan van een behandeling een paar stappen verder, heb namelijk een cryo terugplaatsing gehad Ik duim met je mee dus! Nog maar een paar daagjes
Stiekem vanaf vrijdag al aan het testen ! We hadden vrijdag een heel erg licht streepje. Gister was al wat beter zichtbaar en vandaag is ie weer donkerder geworden. Ook al l;ast van wat symptomen dus we proberen voorzichtig positief te zijn!!
hay spannend zeg!!!! Hoop echt dat het gelukt is Ik moet einde van de week testen heb op de 13de zonder hormonen iui gehad succes!!!!