Ik heb gisterenavond nog gezellig geklust, verder niets aan de hand, en een kwartiertje later krijg ik pijn!!! in m'n baarmoeder!! (denk ik) ik heb dat nog nooit gehad! Maar klapte dubbel! en kon me niet bewegen!! Heeft een uurtje geduurd denk ik en toen zakte het langzaam beetje bij beetje weg. Ik voel het nu nog steeds maar niet meer zo extreem als gisteren!.. Ik ben al tig keer naar de wc gelopen omdat ik denk alles komt eruit, maar niets, geen drupje .. iemand een idee? (vraag het gewoon in meerdere topics want snap er niets van!)
Gelukkig ben ik de uitzondering die met een gemiddelde LF van 5 / 6 dagen wel tot 2x toe zonder hulp is zwanger geraakt. Gelukkig had ik wel een HA die mijn klachten serieus nam en de doorverwijzing naar de gyn hadden we al op zak. Maar deze bleek niet nodig. Ik gun het alle dames met een korte LF ook dat ze zo'n geluk mogen hebben.
Een innesteling is "normaal" tussen 6 en 10 DPO... alles ervoor is een vroege innesteling en alles erna is een late innesteling. 4 DPO is echt wel een snelle innesteling en valt niet onder "normaal" Innestelingen na 10 DPO komen ook heel vaak voor.