Goedemorgen! Zoals de titel van dit bericht al zegt.. heb ik gister om 17.00 uur getest en gaf deze licht positief aan. Het was een dun lijntje, maar aangezien ik de afgelopen 1,5 jaar alleen maar omo wit heb gehad, was ik heel voorzichtig blij.. Meteen naar de drogist gelopen om een test te halen zodat ik er vanochtend nog één kon doen, maar tot mijn grote teleurstelling was deze gewoon weer Omo wit Ik heb (zoals altijd) getest met kruidvat 2v5. Hebben jullie hier ervaringen mee? Overigens is morgen of donderdag mijn NOD. Ik had wat redenen om te testen, waarvan de hoofdzaak misselijkheid, een opgeblazen gevoel in de avond, wat steken en tintelingen in mijn onderbuik, en beurse borsten! Ik lees graag jullie ervaringen.. zijn er succesverhalen die dit ook hebben mee gemaakt.. of is deze maand mijn kans gewoon weer verkeken? Groetjes, Lien
Bij mijn 2de heb ik tot 4 dagen na mijn nod lichte streepjes gehad en die weer wegtrokken Ik wist dus niet wat ik ermee aan moest behalve mijn gevoel die zei dat er iets niet klopte. Ik heb getest met DA testen en die vind ik zelf wat minder gevoelig. Die van kruidvat schijnen wel gevoelig te zijn en anders neem je een clearblue die je al 4 dagen voor je nod kan gebruiken
Enkel een foto van de test gister.. als ik er zo naar kijk, vraag ik me af of ik niet gewoon heb gezien wat ik wilde zien Nu volgt zo'n opmerking, in het echt is ie duidelijker.. het indrooglijntje vanmorgen zei mij in ieder geval dat ik het me niet ingebeeld heb.
Normaal gesproken heb ik 2 á 3 dagen voor mijn menstruatie dat ik af en toe al wat spotting heb.. nog niets gezien ook nu! Ik wacht het even af.. als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik vrijdag testen!
er bestaat natuurlijk ook een mogelijkheid dat er wel een innesteling was/is, maar ook alweer mis is gegaan (wat heel veel voor komt), waardoor het kleine beetje hCG wat er was alweer terug loopt. Uiteraard hoop ik voor je dat je gewoon zwanger bent en binnenkort een knaltest in handen hebt!!!