Cry for HELLUP!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zwangnie, Sep 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik had besloten hier niet meer te posten of rond te snuffelen. Ik kreeg alleen maar meer stress en schijnzwangerschapskwalen.......MAAR NU!

Vorige week maandag (2 sep) was mijn NOD. Geen menstruatie, test negatief. Veel menstruatie achtige klachten, maar verder niets. Vrijdag een heel klein beetje bruin slijm. Met oud bloed start meestal mijn menstruatie dus ging er vanuit dat mijn menstruatie zou komen. Er volgde niets...

Maandag (gisteren) bij vlagen misselijk en zelfs overgegeven. Hoewel ik ervan overtuigd was dat ik NIET zwanger was,heb ik 's avonds toch een test gedaan. Al turend naar het scherm ontwaar ik een POSITIEF streepje. Verrast en vol ongeloof bel ik mijn vriend en beste vriendinnetje. Ik kon het niet geloven en besloot de volgende morgen met ochtendurine weer een test te doen.

Dinsdag (vandaag) plas ik alle kanten op en mijn test heeft moeite om de straal bij te houden ;) Maar het lukt en jawel hoor weer een POSITIEVE streep. Deze was duidelijker zichtbaar dan dat streepje van gisteren, maar.....

Ik veeg mijn cavia/poesje o.i.d af en ik ontwaar te gelijkertijd ROOD BLOED!!!!:(

Wat nu?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja het zou nog wat innestelingsbloeding kunnen zijn? Misschien even wachten of het bloeden doorzet?

Haha je cavia?? Sorry moest even lachen om de term...

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Haha ja cavia ;) Hoe moet ik dat ding dan hier noemen :D
    Probeer de lol er in te houden ;)

Maar kun je al positief testen als je innesteling bezig is? Het was echt helderrood bloed....

Bedankt trouwens voor je reactie!

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Geen idee, ik hoop dat t blijft zitten meis!
    Voorzichtig proficiat!

5. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Beepje...

Ja ik ben heel bang dat het niet blijft zitten :(

Ik heb eigenlijk nog een probleem....

Met onze domme koppen (mijn vriend en ik) hebben we een reis geboekt naar malaria gebied (Borneo). Dit terwijl ik eerder allerlei bestemmingen had afgewezen vanwege aanwezige malaria. Maleisie gewoon geboekt en toen pas gekeken.... Aanstaande zaterdag vertrekken we en de Malarone zit in mijn tas. Ik wil het absoluut niet slikken en als ik zwanger blijk, dan ga ik de jungle gewoon niet in. Hoef ik die vieze troep ook niet te slikken..... Wat een gezeur :( Ik heb nu mijn huisarts gesmeekt om een bloedtest, dan kan ze zien hoe ver ik eventueel ben... Vanmiddag hoor ik of ik de bloedtest mag doen, ze wilde er eerst over nadenken :(

6. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

Jul 18, 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Alvast voorzichtige felicitaties!!
    Je tweede test was duidelijker als de eerste toch??
    Dat is om te beginnen al goed nieuws!
    Bloedverlies kan echt van alles betekenen...
    Bij mijn tweede heb ik een paar dagen nadat ik ongesteld had moeten worden heel iets bloed gehad bij het afvegen, meer was het niet. Verder de rest van de zwangerschap geen bloedverlies gehad.
    Ik heb het altijd op wat innestellingsbloed gehouden. Gezonde zoon gekregen!:D
    Bij mijn eerste zwangerschap geen bloedverlies gehad en nu ook weer niet.
    Vorig jaar heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Toen had ik meerdere keren licht bloedverlies gehad, maar dat begon pas in week 6.

Duim voor je xxxxx

7. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Zou inderdaad om een bloedtest vragen en over 2 dagen nog 1 (als het gestegen is weet je zeker dat je zwanger bent) over dat bloedverlies, als het bij een veegje bloed blijft hoeft het niet ernstig te zijn het kan een bloedvaatje zijn dat gesprongen is, dat gebeurt wel eens vaker, innesteling zou ik zo 123 niet aan denken omdat je al overtijd was, heb je hiervoor een regelmatige cyclus gehad?

8. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Sproetepetoet bedankt voor je lieve berichtje. Ik hoop het zo en vind dit allemaal zo ontzettend vaag! Wel goed om te horen dat het ook gewoon een bloeding kan zijn.... Ben bang dat ik weer in het wachtbankje mag :(

9. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

Jul 18, 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees net pas je berichtje over jullie reis...
    Jeetje wat een lastige situatie inderdaad. Aan de andere kant misschien wel genoeg reden voor je huisarts om op je verzoek in te gaan! Hoop het voor je.

10. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Hoi Pearll,

Mijn cyclus kwam begin maart weer opgang na jaren van pil gebruik. Mijn cyclus was ongeveer 31 dagen, met 1 uitstapje in juni. Toen werd ik ineens na 25 dagen ongesteld. Daarna gewoon weer om de 31 dagen.
    Het uitblijven van mijn menstruatie is dus zeker vreemd.

Ik hoop dat mijn huisarts bloedtest wil uitvoeren. Daarbij had ik al besloten vrijdag voor vertrek een digitale test van clearblue te gaan gebruiken.

11. noa81

noa81 Actief lid

Dec 13, 2010
    413
    0
    0
    Jeetje, Wat een spanningen dan ineens allemaal.
    Volgens mij heb je wel duidelijk aangeven wat je wilt van je huisarts. Dat vind ik al heel knap! Goed voor jezelf zorgen doe je ook. Ik snap dat je je zorgen maakt. Bloedverlies kan ook na het vrijen.vergeet niet dat alles beter doorbloed raakt en dat je sneller wat bloed kan verliezen. Ik hoop voor je dat het iets kleins is.
    Heel veel sterkte en geluk meid

12. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Dank jullie wel lieve dames!
    Mocht er nog iemand hier iets aan toe te voegen hebben, dan hoor ik het graag!

Ik denk toch echt dat er een menstruatie op komst is. Helderrood bloed telkens bij het afvegen,maar nog niet op het maandverband....

13. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
  14. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Hmm wat een verhaal! Heb je ook menstruatiekrampen of dat niet? Het kan iig alle kanten op.. Hoop voor je dat je huisarts je wel de bloedtest geeft. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Met welk merk heb je overigens positief getest?

16. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

Jul 18, 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Hoe is het inmiddels? Heb je al wat meer duidelijkheid? en wat heeft de huisarts besloten?

Liefs

17. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben ik weer. Huisarts geeft aan dat een gewone zwangerschapstest een betere uitslag geeft dan een bloedtest. Streep=streep zegt ze. De bloeding lijkt nu te zijn gestopt. Ik ontwaar geen stolsels en ik heb met name bloed bij het afvegen.

Morgenochtend maar weer eens testen, maar mocht ik het vruchtje zijn kwijt geraakt, dan zit de HCG nog wel in mijn bloed. Die test zal dus sowieso waardeloos zijn, maar goed...

Ik heb maandagavond, dinsdagochtend, dinsdag middag en woensdag middag possitief getest, weliswaar met een HEEEEEEL licht streepje, dat wel.

Inmiddels heb ik vanwege het vele testen Action testen, daarvoor Kruidvat. Maar zijn er dan ook onbetrouwbare testen in omloop? Hoor het graag!

18. Beepje

Beepje Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    2,310
    9
    38
    Predictor is niet echt betrouwbaar!

19. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Echt waar?! Niet dat ik die heb gebruikt, ik ben meer van goedkoop ;)

20. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Oh wat eng meissie, ik hoop dat het vruchtje blijft zitten.. :(

Share This Page