Lieve leden, Wij zijn al even bezig om zwanger te worden. helaas nog steeds niet gelukt. Volgens de arts in het ziekenhuis, zien we er beide goed uit. Zaad van mijn vriend is goed en bij mij ziet het er ook goed uit. omdat mijn cyclus iets uit balans is werd er toch aangeraden om aan de clomid te beginnen. (ipv 28 dagen zat ik aan de 33 tot 35 dagen.) Op dit moment wacht ik de tweede ronde af, maar heb nu alweer wat bloedverlies. Net als de vorige maand! Mijn onderbuik gevoel zegt gewoon dat dit niet klopt. Zo vroeg in me cyclus bloedverlies. Volgende week, word ik gebeld door de arts. Om te bespreken hoe deze maand is verlopen en of ik dezelfde klachten heb gehad als de eerste maand clomid. Mijn vriend en ik, denken nu toch wel om te willen starten met de mmm. Het word ons nu echt teveel. Ik vraag me alleen af, welke behandeling zouden ze in ons geval doen? En hebben wij zeggenschap om hieraan te gaan beginnen?
Denk dat ze eerst iui zullen proberen. Dan word het zaad een handje in de goede richting geholpen zeg maar. En dan kijken ze nog beter wanneer jou eisprong is. Vergroot de kansen dus. Zou het zeker eens bespreken met je gyn wat zijn plannen zouden zijn. Je bent niet meteen verplicht die mmm in te gaan natuurlijk na dat gesprek weer. Maar dan kan je wel nadenken of je wilt wat hij voorstelt.
dankje voor je berichtje. het kost ons elke maand vooral mij zoveel energie. nou heeft iedereen dit natuurlijk wel! en als je een behandeling krijg, dan zal het ook zo zijn. maar dan geef je het wat meer uit handen denk ik. het is misschien ook een gevoel... bedankt!
De mmm is ook zwaar. Heb dit van dichtbij gezien. Maar als je al Zo lang bezig bent zonder resultaat is ook gewoon zwaar. Denk echt dat je er goed aan doet om het met je gyn te bespreken. Je kan dan altijd nog zeggen we proberen het nog een half jaar zelf, lukt t niet beginnen we dan met de mmm. Kan soms ook al rust geven
Wij zaten in de zelfde situatie als jullie, bij beide alles goed. Ik had alleen al een cyclus van 28-30dagen Wij zijn begonnen met iui.
Ben erg benieuwd wat je uit eindelijk gaat doen als je erover uit bent. Wil je wel heel veel s6 wensen.