Wie kan mij helpen?? Dinsdag wat helder bloed verloren (3 toiletpapiertjes, zonder slijm, proppen of iets) 6 dagen na mijn ovulatie. Na die ene keer was t ook weg! Vandaag heel klein beetje bruine afscheiding... Heb sinds 3 dagen zeer gevoelige borsten en tepels. Het woe tm vrijdag verminderde eetlust gehad en donderdag zelfs gespuugd. Ik voel dat ik zwanger ben, alleen door t kleine beetje bruine afscheiding maak ik me zorgen! Ps dat is al uren geleden.. Kan ik alsnog zwanger zijn of komt toch mijn menstuatie eraan? Heb nog nooit van te voren wat bruine afscheiding gehad!!! Wie heeft er ervaring mee?? Moet officieel dinsdag/woensdag pas menstrueren.. Alvast bedankt voor de reacties!!! (Mocht ik zwanger zijn ben ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger) Groetjes!
Oh echt? Ik schrok want dacht dat ik toch ging menstrueren! Ben vandaag eerste dag ook niet misselijk meer.. Dus ben erg onzeker! Heb je die bruine afscheiding nog eens gehad??
Heb zojuist een early predictor test gedaan, niet met ochtend urine.. Deze was negatief. Officieel moet ik woensdag menstrueren. Blijft nog even spannend dus!!
Wat spannend Tes! Hoop natuurlijk dat t raak is voor je, maar dit soort dingen kunnen ook van pms komen.. Bizar he? Hoeveelste ronde is het voor je?
Derde ronde! Ik wist niet goed wat t PMS is, maar heb t even opgezocht. Dan kan t idd ook.. Alleen ik heb t nog nooit gehad! Ben nu 8 maanden van de pil, vrijwel heel snel regelmatig met uitzondering van 1 maand. En 16 jaar pilgebruik. Ik zie t wel!! Mss toch beginnen aan ovulatie testen.. Maar daar twijfel ik over!
Hoi Tes, Ik kom wat later invallen, maar ik vraag me af hoe het is afgelopen. Heb namelijk hetzelfde als jij. Spannend!
Ik had ook iets raars.... Ik had op dag 9 toen ik naar de wc wilde gaan een hele lange witte slijm sliert met een beetje bloed er tussen ( sorry voor de details) t was heeel lichtroze. Ik heb ook geeen idee wat dat is geweest. Iemand een idee?