Hallo, ik vroeg me af als je een korte Luteale fase hebt (10 dagen ongeveer) of je dan ook langer overtijd moet zijn om posi te testen? Normaal is je NOD zo wie zo al 14 dagen na je eisprong maar bij mij is het dan pas 10 dagen na eisprong... Dan heb ik toch evenveel HCG in mijn lichaam als iemand anders normaal 4 dagen voor NOD? Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en eventueel hier ervaring mee hebben of iets vanaf weten...
Ik heb zelf een vrij korte lf (tussen 9-11) en ik teste 1 dag voor nod vrij duidelijk positief. Mijn nod zette ik wel altijd op 27 dagen omdat ik dan ook weer ongi werd, ongeacht wanneer ik mn ei had.
Ik heb deze vraag eens op een ander forum aan een deskundige gevraagd, en mij werd gezegd dat je ook met een korte luteale fase op je nod positief moet kunnen testen. Succes!
mijn lf was altijd 12 dagen. Ik testte op dag 11 na eisprong, 2 dagen voor nod licht positief. denk dat je wel gevoelige testen moet hebben...
ik heb een LF van 10 dagen en testte al paar dagen voor NOD duidelijk posi. Het heeft er gewoon mee te maken wanneer je ei zich innesteld