Ik had gisteren getest en er moest een + komen, nou was het extra steepje heeeeeeeel licht, maar hij was er wel. Liet hem al op het forum zien en iedereen zag hem. Vanochtend nog een test, maar het streepje was nog lichter Bekijk bijlage 200804 Nou net een ClearBlue test in de urine gedoopt van vanoctend en die gaf "niet zwanger" aan. Ik zit me echt op te vreten gewoon!
HCG schommelt nog in het begin.. het beste kun je om de dag testen dan moet de test ook iets donkerder zijn bij zwangerschap De digitale clear blue zwanger/niet zwanger heeft bijna dubbel (50 HCG)zoveel HCG nodig dan de digi met indicator (25 HCG)
Ik heb in het andere topic ook al een reactie gegeven, maar wil je hier toch ook nog ff laten weten dat ik voor je blijf duimen. Het klopt idd wat eeva zegt dat de digitale van clearblue meer hcg nodig hebben. Heb je geen 2v5 in huis?
bij kruidvat komen de testen voorlopig niet meer, trekpleister zit hier niet in de buurt :S de MvM test was negatief..... maar die blijken dus helemaal niet gevoelig te zijn. Dus ik wacht nog 2 dagen af tot ik nog een test doe :S balen.... eigenlijk
zo,n streepje heb ik laatste ook op die test gehad en ik was neit zwanger, ik doe zo,n test dus never nooit meer ,
zo zien mijn testen er ook altijd uit! zeer vals dat lichte streepje dat geeft valse hoop.. ik geloof er niet meer in de testen
Mijn gyn vertelde mij dat de CB digitaal idd het meeste HCG nodig heeft, maar wanneer die positief test dat je duidelijk zwanger bent. Het hcg kan idd heel erg schommelen de eerste weken dat je zwanger bent. Wanneer je positief test met de 'goekopere testen' kan je altijd met dezelfde urine een digitale CB doen. Wanneer die dan ook postief mag je jezelf feliciteren. Dat wilt niet zeggen dat de goedkope niet betrouwbaar zijn, maar de dosis hcg die je nodig hebt is zooo klein dat ze héél snel positief tekenen. je kan eenmaal al hcg aanmaken wanneer er bevruchting is, maar daarvoor is er nog geen innestelling geweest...