Help, vraagje!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nora1983, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Sinds begin sept. dit jaar ben ik gestopt met de pil. Mijn man en ik hebben een kinderwens, maar ben ook gestopt omdat ik helemaal krankjorem werdt van dat ding:x; had er steeds meer last van.
    Ik moest echt afkicken, maar ben de afgelopen 2x rond dezelfde datum ongesteld geworden:D helemaal blij, want ik slikte de pil al sinds mijn 16e omdat(door de puberteit)mijn cyclus nogal onregelmatig was. Had het nu ook veel onregelmatigheid verwacht, maar het valt tot nu toe mee:)

Omdat ik mijn cyclus op gang wil laten komen én mijn lichaam even rust wil gunnen, vrijen we met een condoom. Mocht het "fout" gaan, nou ja, dan komt er een kindje, die is echt heel erg welkom, maar een half jaartje "rust" voor het echte "klussen" begint vind ik wel eventjes fijn.
    Maar goed, nu to the point:D Ik moet rond deze tijd ongesteld worden(vanaf de 17e ongeveer). Maar ben het nog steeds niet(het is vandaag de 21e) op zich geen ramp, ben natuurlijk net gestopt, cyclus is nog niet helemaal op orde, maar heb wel alle kenmerken om ongesteld te worden(moe, lamlendig, hoofdpijn, honger, af en toe beetje kramp). Gisteravond hebben we "het" gedaan, met een condoom, maar......hij is, na het klaarkomen van mijn man, afgegleden:$ Echt genânt om dit te vertellen...maar hij was bij mij achtergebleven(als jullie begrijpen wat ik bedoel:p).
    Wie weet of ik ook zwanger geworden kan zijn van dit foutje? Moet dus nog steeds ongesteld worden, er is nog geen druppeltje bloed te bekennen....

Ik hoop dat iemand me kan helpen...

Groetjes!:)

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi hoi,

als je nu ongeveer ongesteld moet worden lijkt het me niet mogelijk om zwanger te zijn geworden van de slippie condoom;). Aangezien dat gister was.

Om nu lekker eens twijfelend te doen, je bent net van de pil af en je cyclus kan daardoor erg van slag zijn. Je hebt blijkbaar ook onregelmatige cyclus gehad voor de pil.

In theorie: het KAN natuurlijk altijd zo zijn dat je eisprong drastisch laat is deze maand.......het kan....

maar ik zou er echt niet vanuit gaan als mij dit persoonlijk was overkomen. Dan zou ik denken dat ik allang mijn ei voorbij was en dat ik op dit moment onvruchtbaar was en het aan het ontpillen lag.

Hoe dan ook er is maar 1 manier om echt zekerheid te krijgen en dat is testen. Maar mocht je nu pas je ei hebben dan kun je pas testen over 2 weken. Lekker he zo'n vrouwenlichaam.......

Nogmaals, ik zou er van uit gaan dat je ongesteld wordt,gebaseerd op dit verhaal, maar das mijn mening.

Ik wens je in ieder geval succes!!!!

xx

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, ik sluit me aan bij Esther. Ik had de eerste 3 cyclussen na het stoppen een redelijk regelmatig begin, maar was vroeger altijd onregelmatig. En kijk mijn banner, nu weer :(. Ik bleek afgelopen cylcus mijn ei te hebben op wat ik dacht dat mijn nod was. Helaas dus niet geklust. En als jij hetzelfde hebt, kun je dus zwanger zijn van dit ongelukje. Afwachten dus, succes!

Succes met afwachten.

4. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    ook ik denk dat de kans dat je zwanger wordtvan dit ongelukje heeeeeeeel erg klein. ik schrijf met opzet wordt, want als het gister is gebeurd, moet het eitje dus nog bevrucht worden en ook nog innestelen. Het kan dus in elk geval nog niets te maken hebben met het feit dat je nog niet ongesteld bent. Dat zijn twee geheel aparte dingen. Omdat je nog niet ongesteld bent geworden zou je eisprong technisch gezien natuurlijk wel ook net gister geweest kunnen zijn, maar dat zou wel heeeel toevallig zijn. En dan is de kans dat je daar ook nog zwanger van wordt ook nog eens heel erg klein. Een condoom bevat ook nog zaaddodend middel, dus die paar die er langs zijn gegaan, hebben ook nog minder kans.

Het is niet uitgesloten, maar zou wel heel wonderbaarlijk zijn als je hiervan zwanger wordt, denk ik.

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Alvast bedankt voor de reactie's! Het lijkt mij ook nihil dat ik hiervan meteen hartstikke zwanger raak, maarja...de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik zou me kapot schrikken als het wel zo was, je verwacht het niet, maar het lijkt me ook wel hilarisch.

Groetjes!

Deel Deze Pagina