Gewoon nieuwsgierig: Bij de eerste testte ik 3 dagen voor nod heel duidelijk positief. Betekent dat automatisch dat dat bij een tweede ook zo is?
Bij mijn eerste zwangerschap teste ik op mn nod vet positief, bij mn 2de zwangerschap was ik volgens mij 3 dagen over mijn nod en zag ik maar een heel zwak streepje... Maar goed n streepje is n streepje, dus dat wijst op hcg in je urine. Mamavan
Bij de eerste op de Nod meteen een knal test. En nu (bij nr 2) 5 dagen overtijd...een vage streep. Kan dus verschillen
Dit kan (helaas) heel erg verschillen. Elke zwangerschap is anders en dus ook de HCG opbouw.. Merk dat ik zelf ook steeds vergelijk met de eerste
Bij mijn eerste weet ik het niet, pas laat getest (2 wkn overtijd en tja die was heel duidelijk ), maar bij mijn 2e had ik 10 dgn NA NOD een licht streepje (erg laat ei, teruggezet bij termijnecho). En nu bij deze had ik 3 dgn VOOR NOD al een hele duidelijke streep staan ... Omdat ik het afwachten bij mijn dochter zo slopend vond, heb ik deze keer temperatuur bijgehouden, zodat ik zeker zou weten wanneer mijn ei was geweest en dus ook wanneer een testje zinvol zou zijn.
Bij de eerste op nod Bij de 2de een week overtijd en toen knalde hij meteen Cb 3+ maar daarvoor alleen maar negatief. 3 en 4de zwangerschap 2 dagen overtijd. En nu 2 dagen voor nod
HCG begint pas op te bouwen na de innesteling. Wanneer dat gebeurt daar kan verschil inzitten. HCG verdubbelt dagelijks dus aks er een dag verschil in zit kan het testresultaat ook anders zijn. Ook de hoeveelheid HCG kan hoger/lager zijn bij een andere zwangerschap. Dus nee, het zegt niks.