Wij zijn inmiddels alweer een dik half jaar bezig voor een broertje of zusje voor ons mannetje. 1e keer waren we binnen 3 maanden zwanger, nu duurt het allemaal wat langer. mijn cyclus is meer onregelmatig, wie herkent dit? en wat is jullie ervaring.
Het zegt allemaal niets. Bij de eerste in ronde 1 zwanger, bij de tweede in ronde 8.... Het blijft afwachten.. Veel succes!
hier waren we juist bij de eerste langer bezig (12 maanden) en bij de tweede een keertje onveilig sex gehad met de gedachten het loopt vast niet zo vaart.
Hier veel geluk gehad. Bij de eerste was het ronde 1 raak en bij dec tweede in ronde 3. Ik had het er pas nog over met de verloskundige, hoe snel het de eerste keer ging zegt niks over een volgende.
Eerste keer zwanger in ronde 2, werd een mk. Toen hebben we een ronde pauze genomen en toen in ronde 3 opnieuw zwanger. Nu waren we in ronde 7 zwanger.
Ik! eerste ook ronde 3. nu ronde 7, met lange onregelmatige cyclussen (pcos is onlangs vastgesteld). Ben eind juli/begin augustus 2015 gestopt met de pil.
Hoi hoi, De eerste in ronde 7 De 2e zijn we mee bezig.. We gaan nu ronde 3 in Ik ben sinds april van de pil af.. Doorbraakbloeding na 28 dgn Echte menstruatie 29 dagen, en nu m'n 3e menstruatie 28 dagen.. Tot nu toe redelijk stabiel..
Wauw wat zijn jullie allemaal snel zwanger geraakt! Hier voor de eerste in ronde 10 De tweede in ronde 26 Heb wel 3 (vroege) miskramen gehad tijdens het proberen
Onze dochter was een kadootje, we waren niet bezig met zwanger worden ( maar wat een geweldig kado!) De 2e... Zie onderschrift
1e kindje ronde 2, Voor 2e kindje vandaag positief getest, ronde 1! Wauw echt gezegend dat we zo snel alweer geluk hadden!
De eerste ruim 4,5 jaar over gedaan. nu 2 maanden.... eerste nieuwe icsi poging raak. eind december gestart met spuiten, 8 februari de punctie en 13 februari verse terugplaatsing... teste 14 dagen na de punctie positief. Voor ons heel onwerkelijk aangezien onze mmm weg voor ons eerste kindje zoooo veel langer heeft geduurd dat ik het nu pas echt besef.