Hallo allemaal! Ik ben 5 dagen over tijd, heb eergisteren getest maar die was negatief. Nu heb ik sinds vannacht erge buik krampen alsof ik ongesteld moet worden. Maar ongesteld word ik maar niet. Is er iemand met een soort gelijke ervaring? Ik ga morgen vroeg nog een keer testen.
ikke!! precies hetzelfde 2 dagen overtijd en steeds bruikkrampen.. en ongi wordt ik maar niet en dat HOOP ik ook niet maar ik heb nog niet getest wil ik maandag doen.. in het topic 'vandaag NOD' zijn er nog meer meiden met dit probleem dus als je er nog meer van wilt weten.. succes!
Ik heb dat ook! Eerste cyclus duurde 30 dagen en de tweede 29. Nu dacht ik donderdag (dag 28) al te voelen dat de ongesteldheid kwam. Gisteren geen kramp, maar vandaag weer wel en nog steeds niet ongesteld. En ik kreeg migraine. Heviger dan ik de laatste jaren gewend ben. Ik had sinds ik met de pil gestopt ben geen migraine meer gehad. Was er zo van overtuigd dat ik niet zwanger ben, maar begin nu toch aardig te twijfelen! Morgen gaan mijn man en ik samen testen. Zou wat zijn zeg, ronde 1 met 1 schot maar raak. Kan toch bijna niet zou je zeggen. Nou ja, je verwacht het niet. En Emmaa: gefeliciteerd!!! Elisabett: ben benieuwd. Ik duim voor ons allebei!