Ga het idd goed bijhouden, ik denk dat als duidelijk is dat dit elke maand zo is, je ha je gewoon moet doorverwijzen. Ik ben zelf na 4 mnd bijhouden naar ha gestapt, die verwees meteen door. Ik zat toen op 7-9 dagen, met een uitschieter naar 6. Nu bij het proberen voor nummer 2 zat ik tussen de 5-7 dagen, dus het is erger geworden. Ook weer een paar maand bijgehouden en toen weer naar ha gestapt en doorverwezen. Nu wederom met de utro bezig waardoor ik een lf van 14 dagen krijg. Waren je vorige cycli ook met zo'n korte lf?
Vandaag moet ik ongesteld worden, maar er is nog niets... Afgelopen dagen kramp gehad, wat echt net zo heftig was als normaal. Ook hoofdpijn en pijnlijke borsten...Het kan dus alle kanten op. Hoop dat ie weg blijft!!!
Ik was 35 en na 6 mnd proberen naar huisarts gegaan omdat ik een lf van 6 tot7 dgn had. Due geloofde het niet en stuurde me weg met ga nog maar door met proberen. 2 mnd later nog eens naar ha, zat een vervanger die stuurde me door onder het mom van ' als jou dat geruststelt'. In zkh geloofden ze me eerst ook niet, maar uit echo's en bloedprikken bleek dat ik gelijk had. Een late onregelmatige eisprong met korte lf. Maar ik kreeg geen utrogestan. Daar geloofde de arts ook niet in. Ik kreeg clomid om een eerdere betere eisprong te krijgen, dan zou de lf ook langer worden. 50 mg werkte niet, bij 100mg gelijk zwanger. Moraal van het verhaal: als je zelf sterk denkt dat je cyclus niet klopt, blijven volhouden, laat ze je niet afschepen.
Ik had gisteren de 23e dag van mijn cyclus, maar niet ongesteld geworden. Hoop dus dat de tarwekiemolie geholpen heeft...kan nog niet testen. Vorige week wel krampen gehad, hoofdpijn, pijnlijke borsten, maar geen bloed...niks! Krampen zijn nu al een dag weg.
Ik had ook een late eisprong en korte LF (7-8 dagen). Ik was ook bang dat ik hiermee niet zwanger zou worden maar wou het 6 maanden afwachten, uiteindelijk 2x zwanger geworden (1e MK) na 5 en 6 maanden. Het kan dus wel, maar ik snap dat je je er wel zorgen om maakt. Succes, jopelijk blijft je menstruatie weg!
Dat is fijn om te horen!!! Ik hoor steeds ontmoedigende verhalen, maar ben blij dat er ook positieve ervaringen zijn 😊 Hoe zat dat bij jou? Had je wel menstruatiekrpen of bleven die ook weg bij je? Vind het zo lastig te zeggen wat ik moet denken.
7 of 8 is wel kort ja. Dat is ongeveer het moment van innesteling. Je kunt het nog even de tijd geven natuurlijk maar als je er een naar gevoel bij hebt zou ik gewoon naar de huisarts gaan en om een verwijzing vragen. Een korte lf is vaak eenvoudig op te lossen.
Ik dacht vanmiddag dat het begon, maar heb daarna niks meer gezien bij het afvegen. Nog wel wat kramperigheid gevoel, maar niet zoals een paar dagen terug. Elke dag is meegenomen 👍🏻 Morgen 9dpo, das al beter dan 7. En misschien verbeeld ik het me, maar heb blauwe aders op mijn borsten... wishfull thinking waarschijnlijk 😉😂
Mijn LF was en is nog steeds 5 tot max. 7 dg En daar raak ik dus echt niet zwanger mee. (Hoeft nu niet meer) Mijn h.a kon er niets mee toen ik dat aangaf. Na ruim een jaar kreeg ik eindelijk een verwijsbrief mee omdat mijn cyclus onregelmatig was. Ook in het zh wilden ze me niet helpen met een korte LF Omdat het nooit bewezen is dat je sneller zwanger bent met medicatie om het te verlengen. Na een paar rondes met hormonen spuiten kon ik ze eindelijk overtuigen om extra pregnyl te spuiten. En meteen zwanger. Bij de 2e kreeg ik meteen de 1e ronde extra pregnyl mee en meteen zwanger. Dus dat is mijn ervaring