Hallo dames, misschien beetje domme vraag, maar als je je eisprong Heb is het dan oké als je het een paar dagen achter elkaar doet! Of is het om de dag echt beter voor het zaad
Ik dacht dat het beter is voor het zaad om weer even "op te laden", minimaal 24 uur. Maar zal vast ook wel goed komen als je iedere dag sex hebt. Zeker als je er ook echt zin in hebt. Lekker van genieten Maar voor het zwanger worden hoeft het dus niet dagelijks.
Ik ben van de 3e zwanger geraakt door elke dag gemeenschap te hebben toen ik de positieve ovulatietest had. Bij de andere 2 geen ovulatietesten gebruikt en toen om de dag gemeenschap gehad. Ik had bij die 2 ook geen idee wanneer mijn eisprong was. Ik voel dat niet.
Als het zaad van je partner gewoon goed is, is elke dat geen enkel probleem. Bij verminderde kwaliteit is om de dag aan te raden. Meerdere keren per dag zou ik niet al te vaak doen .
Hahha oké bedankt niet dat ik zo verslaafd ben hoor maar ik bedoelde eigenlijk alleen rond je eisprong paar dagen achter elkaar