Korte LH fase

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Cynthiah, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthiah

Cynthiah Nieuw lid

8 aug 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Cynthiah, 8 aug 2012
    Laatst bewerkt: 8 aug 2012
    Hoi,

Na een miskraam in april ben ik eindelijk weer zwanger!
    Ik heb een regelatige menstruatiecyclus van 23 dagen ,laatste menstruatie was op 13 juli en op cyclusdag 13 (wo 25/7) had ik een positieve ovulatietest. Gerekend na mijn ovulatie is mijn luteulase fase 10 dagen ( dat is 1 dag voor nod). Op mijn nod (5/8) heb ik een CB test gedaan en die gaf 1-2 weken aan, echter testte ik al met de kv test op cyclusdag 21 ( 3 dagen voor nod) positief.

Ik was benieuwd hoe ver ik nu ben..3 weken en 6 dagen ? of verder?

Verder had ik mijn nod en een paar dagen terug buikpijn rondom en boven de navel.. Geen pijn in de onderbuik en/of bloedverlies gehad.Is dit normaal? Kan dit geen kwaad?

Als u deze vragen wil beantwoorden heel graag.

Alvast bedankt!

Hartelijkste groet,

Cynthia

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Doordat je cyslus nu wat anders is, is het moeilijk te zeggen hoever je zwanger bent. Ik zou het echt even af laten hangen van de echo die je gaat krijgen. Alleen die geeft een betrouwbare indicatie van hoe ver je zwanger bent.

De buikpijn die je hebt gehad kan geen kwaad. Wat je zelf zegt, als je geen bloed verliest of de pijn wordt niet erger, kan het ook geen kwaad.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina