Ik wil beginnen met ovulatie testen. Over welk merk zijn jullie te spreken? En wat zijn jullie ervaringen? Wat is makkelijk in gebruik? Alvast bedankt!
Of zwanger en kids of action! Vind action fijner daar waar je niet in een beker hoeft te plassen en dus overal kan doen!
Clear blue digital. Wel wat duurder maar ook meteen duidelijk. Geen streepjes vergelijken maar een duidelijke smiley.
Clear blue digital ook! Fijne smiley's. En die van sensitest Gebruik ze met elkaar zodra ik een bijna positieve sensitest heb, gebruik ik de cd digital. En inderdaad wat panter zegt, ze zijn wat duurder, maar wel fijn duidelijk + ik doe die 's ochtends, wat mij ook wel gebruiksgemak geeft. en die dipsticks mag je allemaal niet in de ochtend doen meen ik.
Ik heb die van de Action gebruikt en ik moet zeggen dat ik deze heel goed vind! De prijs maakt het nog leuker
Ik doe zwanger&kids dipsticks en als die positief is CB Digital voor de zekerheid. Die vind ik te duur om alleen te gebruiken want gebruik er meestal 5/6 per cyclus en nu 1/2.
Ik ben fan van de Action testen. Tot nu toe geen gedoe mee gehad. @ Robynn; je heb gelijk. Gezien de prijs is het idd leuker
Ik heb een Ladycomp aangeschaft, een cyclusthermometer. Was eigenlijk bedoeld als anticonceptie (omdat ik van de pil labiel werd en de mirena zorgde dat ik constant bloedde), maar werkt ook prima andersom. Kostte 450, maar kreeg 250 van de verzekering terug. Omgerekend naar 10 jaar is dat vergeleken met pil/condooms/tests helemaal niet duur. Het enige dat je trouw moet doen is elke ochtend je temperatuur meten.