Ik heb sinds gisteren (na iets bloedverlies) vage tuurstreepjes op de testpoint en kv 2 v 5. Nu ben ik best bekend met tuurstreepjes op de kv, dus heb er vanmiddag een testpoint early tegenaan gegooid. resultaat: een vrij duidelijke 2e roze streep, geen tuurtest dus. Woensdag is mijn NOD. Wat denken jullie: zwanger? Of is de early ook niet te vertrouwen? (net als de predictor??) Kan helaas geen foto plaatsen
Ik heb er helaas geen ervaring mee, maar lees dat de kv2v5 betrouwbaar en gevoelig zijn. Dus ik denk dat je gewoon zwanger bent
Bij mij was er een lichte streep op de testpoint en ben uiteindelijk wel ongesteld geworden. Vals positief of een innesteling dat niet is goed gegaan, geen idee. Ik zou afwachten tot woensdag omdat je zegt ookal iets bloed verlies te hebben gehad (hoeft niks te betekenen natuurlijk) en dan woensdag nog eens testen met kv 2v5 om te kijken of die is opgelopen.
Spannend mamabri! Anders even een naald in een emmertje pies? Hihi nee flauw! Ik heb geen ervaring met Testpoint, maar denk wel als je op zowel kv als Testpoint in dit geval een streep hebt dat je wel degelijk zwanger bent!
Ja, dat zou je direct denken natuurlijk, maar omdat ik op de kv 2 v 5 standaard zo ongeveer een licht streepje heb (nu ook weer + op de gewone testpoint ook) maar die zijn wat vaag. En omdat ik nooit met de early heb getest en weet dat die early van predictor heeeeeeeeeeeel slecht is, weet ik nog steeds niks Op de action had ik vanmiddag géén streep, dus ik durf nog niet blij te zijn. Je zou denken streep is streep, maar goed, ik ben nogal sceptisch.
vandaag een kv early gedaan, die is negatief. En de normale kv geeft een heeel licht streepje maar is niet donkerder. Vals positief of een innesteling die niet goed is gegaan. Ik zal het nooit zeker weten, al denk ik vals positief.
Is moeilijk te beoordelen zo zonder foto maar hopelijk toch een zwangerschap en dat het hcg nog te laag is voor de gewone testen
mmmm ja, zo had ik het nog niet bekeken Maar dan zou ik toch op de kv early van vandaag toch wat moeten hebben gezien, denk ik? Of is de early van Testpoint zoveel beter dan?