Ha dames, We zijn druk op zoek naar een mooie jongensnaam, maar we komen er nog niet uit... er is nog geen 1 naam die voor beiden acceptabel zou zijn (laat staan een top-naam) Mijn ideeën: Lucas Luuk Daan Dave Jorrit Wouter Logan Thijs Jake Joost Maarten Jeroen Hidde Liam James Joren Ideeën van mijn man: Sem Thomas Sam Max Noud Senn Mees Merijn Mart Tibbe Roan Job Fer Dean Brody Thijmen Kunnen jullie met ons meedenken? Alvast bedankt!!
Jack Jason Griffin Brandon Julian Mitchell Tyler Jurgen Jonah Ryan Joel Boyd Ethan Gabriël Flynn Troy Damian Owen Yael Miles Silvijn Matthijs Jonathan Nick Gillian Evan Mika Mischa Ruben Quinten Twan Milan Milas Seth Echt heel moeilijk!!
Bij ons zoontje kwamen we er samen ook echt niet uit ... tot we Siem tegen kwamen. En dat is het dan ook geworden.
Zag dat jij Lucas had en je man Thomas. Vind het beiden mooie namen. Kan 1 van jullie een compromis sluiten? En voor de rest sluit ik me toch aan bij jouw rijtje namen en niet die van je man
Een compromis zal het waarschijnlijk wel moeten worden... Lucas is niet mijn favoriet. Ik kies zelf het liefste voor Luuk of Daan, maar die zijn echt allebei afgekeurd hihi! We gaan nu allebei een lijstje maken met de 5 favorieten en dan kijken waar we wat mee kunnen.... Ik denk erover om Liam en Jake/Jack te gebruiken als vernoemingen...
Dacht ook aan Joris Benjamin Jesse Danièl Ruben Milan Lennart Jesper Jurre Kylian Brent Steffan Jasper Robin