He meiden, Worden jullie ook zo moe en ongeduldig van het wachten op je Ongi na het stoppen met de pil? Ik wordt er zelfs shagrijnig van Pfff en al die klachten ik voel me al sinds ik gestopt ben zo ziek Bah! Liefs simone
Ja, heel herkenbaar. Het schijnt normaal te zijn, dat het allemaal wat langer duurt na de pil. Tijdens de tweede ronde, die bij mij 71 dagen duurde, heb ik de dokter gebeld en kreeg dus te horen dat het heel normaal is en dat ik moest wachten. Misschien een tip; Etos Zwanger Worden, die schijnt je cyclus korter/regelmatiger te kunnen maken. En teunisbloemolie zou hetzelfde effect hebben. Succes met wachten!
Ja, ik was dat dus al aan het slikken omdat ik dacht "ik stop met de pil en we kunnen gaan klussen voor een kindje" maar dat blijkt niet zo makkelijk haha Pff ik wacht af.. Liefs
Zit helaas inderdaad niets anders op dan afwachten. Frustrerend, he! Hoe was je cyclus, voordat je aan de pil ging? Als je toen onregelmatig ongesteld was, is de kans groot dat die onregelmatigheid weer terugkomt. Ik was voor de pil nog niet heel regelmatig ongesteld, maar ik was toen ook nog erg jong (13/14/15) en dan schijnt dat normaal te zijn, had ik ergens gelezen. Ik ben in ieder geval benieuwd hoe mijn cyclus zich verder ontwikkelt. Nogmaals succes! Hopelijk komt alles snel op gang...
Hey Moontjee Ik moest ook lang wachten op m'n ongi nadat ik gestopt was met de pil. Er ging van alles door me heen en voelde van alles in m'n lichaam. Ik dacht dat ik misschien wel zwanger zou zijn. Maar helaas, ik werd na 38 dagen gewoon ongesteld. Voor ik aan de pil ging was ik regelmatig ongi. Nu moet ik ook gewoon wachten tot dat weer terug is en geduld hebben. Sterkte en succes, je bent zeker niet de enige die ongeduldig is. Liefs Doritoo