Nu ervoor gaan of wachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sereh, 23 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sereh

Sereh Niet meer actief

#1 Sereh, 23 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2017
    Hoi,

Wij hebben een peuterdochter en willen binnenkort graag weer proberen voor een broertje/zusje. Mentaal zijn we er klaar voor. Sterker nog, m'n eierstokken rammelen erop los.

Maar: over een paar maanden gaan we verhuizen, met behoorlijk nog wat voorbereidingen etc. M'n verstand zegt: wacht tot na de verhuizing en de rust is weergekeerd en het weer voorjaar/zomer is. M'n gevoel zegt: wat als het niet meteen lukt om zwanger te worden/blijven? En ik willl het zooo graag... Wat zouden jullie doen? Dank alvast!

2. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28

Ik zou er gewoon voor gaan! Wat je zelf zegt, misschien duurt het wel een tijdje. Ik persoonlijk vond 4 maanden al lang wachten hihi. Een kindje komt nog gelegen, er komt altijd wel iets. If it's meant to be, let it be!

Succes met je keuze

3. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik zou zeggen lekker voor gaan!
    Wij zijn ook begonnen voor de verhuizing - inmiddels verhuisd en gesetteld, maar nog niet zwanger. Dus... ik ben blij dat ik niet gewacht heb. :)

4. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Hihi dat had Ik 2 jaar geleden. Ik werd direct zwanger. Helaas bleek verbouwen/verhuizen/ zwanger zijn geen goede combi. Ik heb mij zooooo slecht gevoeld. Uit ervaring weet ik dat ik een volgende keer zou wachten. Maar toen ik voor dezelfde keuze als jij stond ben ik er wel voor gegaan.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou ervoor gaan. :)

6. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ga ervoor, je weet nooit hoe het allemaal gaat lopen! Een zwangerschap valt nu eenmaal niet te plannen en na jullie verhuizing is er misschien wel weer iets waarom je zou moeten of willen wachten.. Daarnaast is er altijd wel een oplossing te bedenken met de verhuizing of klussen. Desnoods besteed je iets meer uit. Je leeft maar 1 keer :)

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.567
    113
    Vrouw
    Tja lastig. Ik weet niet of ik het zelf zou zien zitten.. ligt er aan of je veel moet verbouwen of dat het instap klaar is? Als er veel verbouwt moet worden zou ik nog even wachten.. verbouwingen geven altijd veel stress. Maar goed dat is mijn mening. Je moet doen waar jullie je prettig bij voelen:)

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik moet er niet aan denken om tijdens m'n zwangerschap te moeten verhuizen. Kotsbuien, vermoeidheid, al een kleintje hebben en dan ook nog stress en verhuizen..
    Pfff nee eerst gesetteld zijn en dan zwanger proberen zwanger te raken.
    Evt wel al met de pil of A-C stoppen en condooms gebruiken

9. Sereh

Sereh Niet meer actief

Dank allemaal voor jullie reacties! We gaan ons best doen om toch even te wachten tot na de verhuizing. Ik vind het leuk om zelf mee te helpen met klussen, inrichten (tillen etc), dus dan is ecen wachten een beter idee.

Deel Deze Pagina