Wie o wie is er voor ivf naar azm , utrecht ,of uz brussel ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mirandje81, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    De vraag zegt het al wie is er voor ivf bij azm maastricht of utrecht of naar uz brussel ik kom denk ik nu in die molen maar weet zo weinig , help !! :(:(:(:(:(
    Dank u xx mirandje81

2. l1s3tt3

l1s3tt3 Nieuw lid

25 mrt 2013
    2
    0
    0
    Gelderland
    Wij gaan straks onze IVF behandeling starten in Utrecht.
    Voorlichting & intakegesprek al gehad. Nu wachten op wanneer we mogen starten.

3. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Hoe lang duurde het voor je je intake kreeg ? En zijn er nog dingen gedaan testen ofzo ? Weet je hoe lang je moet wachten ? Xxx mirandje81

4. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Zijn er nog meer dames ? Xxx

5. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ik word lichtelijk gek wel want bij de gyn geweest en we kregen groen licht om eindelijk afspraken te kunnen gaan maken in het uz in brussel hij wasvol lof over dat ziekenhuis en nu werkt mijn eigen zorgverzekering me weer tegen moet ik machtiging aanvragen voor toestemming en word het misschien niet vergoed omdat hun niet met uz gecontracteerd staan ik dacht dat je gewoon naar ziekenhuizen kon als dat nodig was maar dus niet dus als ik in brussel ben en ziek word en ze brengen me naar het uz draai ik er zelf voor op wat belachelijk waar betaal ik verzekering voor ik snap het niet ik begin een beetje gefrustreerd te raken sorry hoor dames ik moest het er even uitgooien dan ben ik toch benieuwd wat de kosten zouden zijn van de ivf pgd behandelingen ik hoor zoveel goede dingen over brussel en ik kan dan uitgerekend niet daarheen. Help pffff xxx

6. cybell

cybell Niet meer actief

Ik heb 2 ICSI behandelingen en 2 cryo tp gehad in Utrecht...
    Ben er erg tevreden over ookal heb ik 2 miskramen achter de rug, dat hebben zij natuurlijk niet in de hand.

Deel Deze Pagina