Korte luteale fase + bloedverlies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door charlie01, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hallo allemaal,

ik ben nieuw in dit gedeelte van het forum. Ik ga op 7 november naar de fertiliteitsarts voor verder onderzoek. Uit mijn temp meetingen en bloedverlies komt nl naar voren dat ik een korte luteale fase heb en al vanaf 4 dagen na de eisprong tot 10 dagen na eisprong bloedverlies. heb dan nog ook nog hoge temp en die gaat na 10 dagen na eisprong ook naar beneden.

het lijkt er dus op dat het baarmoederslijmvlies niet goed opbouwt ofzo. nu ben ik best al zenuwachtig voor mijn ziekenhuis bezoek en vroeg me af of er meer mensen dit hebben en of dit met hormonen behandeld kan worden?

alvast bedankt!
    groetjes,
    charlie

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik heb op basis hiervan een behandeling met clomid en pregnyl achter de rug. Dit hielp echter niet om het baarmoederslijmvlies op te bouwen... nu 2de ronde gestart met menopur spuiten en pregnyl en deze helpt perfect vr mij om het slijmvlies dikker te laten worden !

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wens je heel veel succes bij de fert.arts!

4. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    ok. fijn om te horen. hebben ze bij jou ook eerst een ronde je cyclus gevolgd? ik geloof dat ze dat bij mij eerst aagn doen om te kijken hoe de hormoonspiegel verandert gedurende de cyclus.

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nee, ze hebben direct een echo gedaan... maar ik ben ook eerst 2 jaar zelf ah dobberen geweest vr er maar gevonden werd wt er ad hand was. Eerst nog 3 anderen gezien maar de gyn die ik nu heb, zag onmiddellijk waar het probleem was ! Ik wil je veel succes wensen en laat even horen hoe het je vergaat ok ? Grtj xxx

6. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    ga ik zeker doen. dank je wel en ik blijf jou ook wel volgen via jouw eigen onderwerp

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Thanxxx :D ! Good luck !

Deel Deze Pagina