Zou het ?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlindertje1977, Oct 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlindertje1977

Oct 8, 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb gister mijn eerste IUI gehad, natuurlijk wil/mag ik geen hoop hebben maar voel me raar. Was gister avond erg misselijk (misschien spanningen of?)en heb constant een raar trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Het is voornamelijk links onder maar soms ook hele onderbuik...het voelt trekkerig en strak en soms wat krampen. Als ik beweeg vanuit mijn buik voelt het heftiger (is niet echt pijn te noemen). Komt dit nou allemaal door de spanningen, door de IUI of wat is dit ?
    Hopelijk kan iemand mij helpen ? Oh ja, ik gebruik geen hormonen dus daar kan het niets mee te maken hebben.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als je gisteren de IUI hebt gehad denk ik eigenlijk dat het van de inseminatie komt.
    Als er al een zwangerschap ontstaat kan je daar nu eigenlijk nog niks van merken.
    Het zal een comb. zijn van spanning en de behandeling denk ik.
    Kruip lekker met een warme kruik op de bank!
    Elmo

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Denk dat Elmo gelijk heeft meid, ff lekker rustig aan doen!

4. Vlindertje1977

Oct 8, 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik heb niet gister maar zaterdag mijn IUI gehad. Sinds vanmiddag heb ik ook nog eens bruine afscheiding ! Niet veel (slijmerig) maar toch............vind het allemaal maar raar.
    Moet maar proberen aan iets anders te denken, misschien zit het wel in mijn koppie !

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vanaf zaterdag is ook onlangs ;)
    Die afscheiding kan nog steeds van de inseminatie zijn hoor, innesteling is gewoon nog wat vroeg.
    Probeer inderdaad je zinnen iets te verzetten...anders worden het nog twee HELE lange weken.
    Elmo

6. Evita

Evita Actief lid

Jun 26, 2007
    137
    0
    0
    hahaha inderdaad elmo

succes met wachten ;)

Share This Page