Hoi allemaal! Mijn man en ik zijn tevergeefs al 2 jaar aan het wachten op ons eerste kindje. Het ziekenhuis weigert verdere stappen omdat het tot nu toe nog steeds onverklaard is en we moesten deze maand clomid gebruiken. Ik had 2 follikels van 18mm en 1 grote van 24mm, perfect baarmoederslijmvlies. IUI (nr 5) werd natuurlijk afgelast! We hebben uit pure wanhoop toch op natuurlijke wijze verder gedaan en ik ben vanaf 8 DPO testje beginnen doen om te zien of de pregnyl uit m'n lichaam was. Dit gebeurde (van knaller naar amper te zien). Nu ben ik vandaag 14 dagen na pregnyl 5000 en 12 DPO. Ik heb geen énkel symptoom behalve lichte kriebelige menstruatie krampjes, maar heel licht. Gisteren en vanmorgen heb ik een licht positieve test van kruidvat, roze én binnen de tijd, donkerder dan op 10 DPO. Ik maak me echter zorgen: zou het toch nog pregnyl zijn? Zijn die kriebelige krampjes normaal? Na 2 jaar durf ik niet meer te veel te hopen.. Groetjes en dank je!
Spannend hoor sammeke! Bij mijn weten is na 10 dgn de pregnyl (5000) uit je lichaam dus.... Misschien kan je morgen nog eens testen en kijken of deze oploopt? Beste is om er een dag tussen te laten als je dat lukt of bijvoorbeeld een clear blue digitaal halen Succes!
14 dagen na Pregnyl zou dat niet meer in je lijf moeten zitten dus dat klinkt goed Spannend hoor! Ik duim voor je!
Ik denk niet dat het de pregnyl nog is hoor! En het bijna geen symptomen hebben klinkt voor mij ook heel bekend! Snap dat je het eigenlijk niet geloofd, maar ik zou vandaag of morgen maar een clear blue halen 😊
Ik denk toch dat het vals alarm was Vandaag een spierwitte test met ochtendurine... Eerste keer dat pregnyl werkelijk zo lang in mn lichaam blijft! Spijtig! Bedankt voor de reacties!
Dank je! Wel er is nog steeds geen bloed te bekennen, dus heb ik nog een ietsiepietsie klein sprenkeltje hoop Ben nog maar 13 DPO nu... Wie weet.