Tintelingen daar beneden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dedee, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    Met rood op de wangen typ 'k dit bericht. Het zit me niet mee de laatste tijd. Lichamelijk en psychisch niet. Alsof het niet erger kan, werkt het down under ook niet echt mee ;)

Weer een MK. Damn. Daarna vreselijk lange cyclus. Uiteindelijk duivels. Gewoon die verdomde duivels. De ronde er na: opnieuw lange cyclus. Het bleef weer maar duren. Die negatieve testen slagen je vreugde en hoop zo in elkaar he. Maar dan, de hel.

's Morgens gewoon opgestaan. Routines van de ochtend. Tot plots, van de ene seconde op de andere: hoofdpijn, misselijk, overgeven, krampen in buik en rug dat je er niet meer van kan recht staan, gemiddeld bloedverlies, huilen huilen en huilen. Niet meer te stoppen. Uiteindelijk een black-out. Werd wakker in de zetel met een overbezorgde moeder naast me. Niets van medicatie hielp. Warmtezakken hielpen niet. Niets.
    Wel, het was hel. Met schrik gaan slapen, want wat zou morgen zijn?

Niets. Helemaal niets meer. Vrolijk. De duivels waren verdwenen (enkel nog een paar vegen bruin) Een verwarde kop, dat wel. Want wat was dat nu in hemelsnaam?

En nu? Nu irriteer ik me danig in alles. Gepikeerd tot en met. En het ergste van al? Het tintelt daar beneden. Alsof er 1001 mieren door m'n schaamlippen lopen (excuses voor de details) 10min later is het dan weer weg, om een uur later weer terug te komen. :$

Iemand hier ook last van? Van wat zou het kunnen komen? Of weet iemand wat je kan doen om die mieren de kop af te draaien? Ze werken nogal op m'n humeur ;)

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik zou even advies aan de dokter vragen... jeukt het soms ook ?? misschien is het een schimmel infectie

3. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ook zeggen een schimmelinfectie.

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    'k Heb zelf niet echt een idee, maar als je je zo ongerust maakt, neem dan eens contact op met je huisarts hoor! Het zou te gek zijn om je zorgen te maken over niets. Voor hetzelfde geld is er wel iets aan de hand zoals bv een infectie of schimmel ofzo, maar dan heb je toch wat duidelijkheid!

Veel sterkte en zorg goed voor jezelf hoor!

5. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    Jeuken doet 't niet, het tintelt alleen. Alsof het daar beneden slaapt.
    Misschien morgen toch even de huisarts bellen, al is het zo gênant om te zeggen.

Dokter: Hoi, waarmee kan ik je helpen?
    Ik: Wel, het tintelt in m'n schaamlippen.
    Dokter: Zal ik even kijken?

:$

6. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Dokters zijn wel wat gewend hoor geen zorgen...

Deel Deze Pagina