Korte luteale fase - iemand ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daydreamer1, 29 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Room92

Room92 Lid

30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Dankjewel! Zal ik doen.

Zag net je andere vraag nog over het temperaturen, maar inderdaad wat je al zei: elke dag rond hetzelfde uur, rectaal en niet eerst opstaan of andere dingen gaan doen want dat beïnvloed je temperatuur ;)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Ja klopt, maar ook na ongeveer evenveel slaapuren en er snachts niet uitgaan.

3. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Dankjewel! Ik nam het vanaf de eisprong tot aan een positieve test. Daarna ben ik ook weer gestopt. Volgens de arts was het daarna niet meer nodig.

4. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik ben bij beide kindjes zwanger geworden in de eerste ronde dat ik tarwekiemolie vanaf eisprong slikte. Ik heb ook een korte LF. Bij mijn zoontje was dat in ronde 4 en bij mijn dochter meteen in ronde 1. Ik denk dus dat het voor mij zeker wel werkt (of het moet echt toeval geweest zijn)

5. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Ik heb een korte LF van 8-9 dagen, altijd al gehad. Ik heb 2 kindjes, bij de eerste was het na 10 rondes raak en bij de tweede meteen de eerste ronde. Ik maakte mij hier ook zorgen om de korte LF maar het kan dus gewoon wel. Heel veel succes!!

Daydreamer1 vindt dit leuk.
  6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Hi,
    Heb niet alle reacties gelezen.
    Ik heb ook een korte LF, 10 of 11 dagen. Altijd al gehad, voor en na zwangerschappen.
    Ik was van de eerste de 2e ronde zwanger en de tweede was een onverwachts cadeautje.
    Voor zo ver ik weet nooit een miskraam gehad. Dus ik denk niet dat daar per se een verband in is.

7. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Mijn gyn zei dat een korte LF niet perse een reden is voor problemen. Ik heb een altijd LF van 8 gehad en kreeg daar nog geen hulpmiddelen voor. Heb in oktober een vmk gehad. Ronde daarna ineens een LF van 13 en niet zwanger.
    Ik denk dat je beter je bloed kunt laten testen, voor je ovulatie en er na. Dan kunnen ze beter zien of je echt een progesteron tekort hebt en of dat de oorzaak is van je korte LF. Maar wat de andere dames zeggen, 10 is nog prima :thumup:

Deel Deze Pagina