Korte luteale fase na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Grumpy, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo,

In mei 2012 heb ik met 10,5 week een curretage gehad ivm een missed abortion. Sinds de miskraam heb ik een veel kortere luteale fase (ik temperatuur), ik heb nu drie rondes gehad na de mk en de 1e ronde had ik een lf van 7, 2e ronde een lf van 10 en de 3e ronde een lf van 8.
    Voor de miskraam had ik een lf tussen de 11-15 dagen.
    Herkennen meer meiden dit? En is het bij jullie verder goed gekomen? Het maakt me op dit moment erg onzeker.
    Alvast bedankt voor de moeite om het te lezen en antwoorden.

Groetjes

2. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Hey Grumpy,

Ik heb op 2 juni een curretage gehad (MA 11 wkn). Ik zit nu ook in mijn derde cyclus daarna...Ik heb eind deze week mijn NOD. Ik temperatuur nu ook en ik heb een LF tussen de 9-10. Ook niet echt lang dus. Maar ik weet niet hoe het voor mijn zwangerschap was, want ik was de 1e ronde zwanger en had nooit eerder getemperatuurd. Ik vind mijn LF ook best kort en mijn temp is ook een beetje raar deze maand, want hij is na mijn ei heel laag gebleven (wel ei gehad geeft FF aan en pos. ovutesten). De afgelopen 2 cyclussen had ik dit niet. Ik vind het sowieso allemaal best moeilijk. Je wilt zo graag zwanger worden en ook al is het pas de 3e ronde na de curretage....ik ben er toch heel erg mee bezig. Deze ronde geen hoop i.v.m zeer lage temp. Hopelijk volgende ronde!
    Ik begrijp hoe je je voelt dus...helaas kan ik geen antwoord geven op je vragen verder...Of je een positief bericht geven..ik ben zelf ook afwachtende...
    Ik wens je veel sterkte!!!

Groetjes

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met het hebben van een mk, heb wel een luteale fase van 8 dagen en geen problemen met zwanger raken.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hier ook geen ervaring met een MK of curretage, maar wel met een korte LF van maximaal 7 dagen (kortste 3, langste 7).

Hier tot 2x toe geen problemen met zwanger worden gehad.

Deel Deze Pagina