Hallo ladies! Ik heb vanochtend toch maar ovulatietesten van sensitest besteld.. Na alle twijfel de afgelopen ronde wil ik nu wel een keertje duidelijkheid! Ben erg benieuwd of ik een duidelijke eisprong herken, heb er maar meteen 24 besteld nu heb ik een vraagje: stel dat mijn cyclus iedere maand 34 dagen blijft, en ik kom er komende ronde achter wanneer mijn eisprong is, blijft dit dan iedere maand hetzelfde? Of moet ik iedere maand opnieuw ovulatietesten uitvoeren? Ben benieuwd naar jullie reacties! X
Dit kan, maar hoeft niet. Ik zou minimaal 3 maanden testen om te kijken of het klopt. Je zou ook kunnen temperaturen. Dat kost niks en weet je achteraf wanneer je eitje geweest is.
heb ik gelijk de vraag , vanaf welke dag beginnen? ( start deze maand en vorige keer ging t niet zo geweldig haha) ik verlies nog wat bruinverlies.....dus zal t morgen over zijn denk k zo....
Zou voor de goede orde cd10 beginnen, zit je altijd goed. En nee, je ovulatie kan iedere maand variëren, maar kan ook gelijk blijven. Inderdaad een paar mnd achter elkaar testen .