Hoi ladies, Ik zit met een hoop onzekerheden en wil graag mijn verhaal aan jullie kwijt, hopende op postieve ervaringen. Donderdag 30 augustus ben ik na een cylcus van 40 dagen eindelijk ongesteld geworden. Dit keer ook een normale ongesteldheid vond ik, het duurde een dag langer dan normaal zelfs. Op maandag 3 september hield het op. Dmv ovulatietesten heb ik berekend wanneer mijn NOD zou zijn. Mijn menstruatie kwam uiteindelijk een dag lager als gepland. Totaal onverwachts, voelde het niet aankomen en werd niet blij verrast toen ik naar het toilet ging. Op dinsdag 4 september begon ik weer te vloeien, dit keer bruine afscheiding met soms een beetje lichtroze. Op donderdag nog steeds. Ik heb toen een zwangerschapstest gedaan en deze was positief. Daarna nog twee, ook allebei positief. De CB digitaal gaf aan 1-2. Klopte ongeveer. Ik heb de HA gebeld en bloed laten prikken om de hcg waarde te meten. Uitslag is 68. Laag maar staat voor een bevruchting van 2 weken geleden, klopte ongeveer dus. Rest van de week ook bruine afscheiding, dan weer en een dag helemaal niets, varierend van roze tot rood. Nu vanacht en vanmorgen echt helder rood bloed. En best veel bij het plassen. Geen buikpijn of krampen, helemaal niets. Voel me raar en ben misselijk. Morgen kan ik bij de gyn terecht voor een inwendige echo. Ik zelf denk dat het een vmk is. Heeft iemand ervaring hiermee? wat denken jullie, het ergste of is er nog hoop? Groetjes van Vlinder
Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat je je erge zorgen maakt...en nu moet je dus nog een dag wachten Veel sterkte!
sterkte, is wel spannend zeg. bij mijn eerste zwangerschap ben ik bij 9 weken ook gaan vloeien en dat was 1-2 dagen, daarna nog een week oud bloed. het is verder een goede zwangerschap geweest. maar jou verhaal is weer anders - ik kan me je onzekerheid voorstellen. succes!
Lijkt niet goed, heb dit de eerste zwangerschap ook gehad, later bleek die menstruatie de miskraam te zijn geweest. Mijn hcg steeg nog even door en zakte uiteindelijk weer. Ik hoop dat het bij jou beter uitpakt! Sterkte met wachten...
Dat begrijp ik. Omdat ik morgen naar de gyn moet en ook een vmk verwacht wilde ik aan Joy vragen hoe het bij haar vervolgens gegaan is. Natuurlijk of curettage
Maak me ook zorgen. Werken vandaag lukt ook voor geen meter. Snap niet dat ik geen krampen heb of iets anders pijnlijks voel. Echt helemaal niks! Alleen een weeeg gevoel bij m'n buik.
nou hoe is het gegaan bij de gyno ik moet morgen na de vk maar ik heb 4 dagen bloedverlies gehad met kramp
Ik heb hetzelfde gehad, beide keren (zie mijn handtekening). Geen krampen alleen bloedverlies. Heel veel sterkte morgen! Hopelijk krijgen jullie wel goed nieuws.
ik heb hetzelfde gehad.. was bij mij mis, geen krampen niets gehad. Het enige wat je kunt doen is afwachten op de echo en extra bloedtest tzt.. sterkte
Hoi vlinder Ik heb zoiets ook meegemaakt Het was eerst niks daarna kreeg ik een bloeding was net zoiets als een bloedneus ook zo weer over Vervolgens een dag niks en dag later weer wel 2 dagen niks en daarna ook weer bruin rood verlies week later kon ik pas naar de vk Daar was op te zien dat het vruchtje zich niet meer ontwikkelde en heeft mij de volgende dag door verwezen naar de gyn om te kijken en eventueel curretage Alleen zei hij tot me verbazing dat hij toch nog eens wou kijken en bleek t vruchtje wel te groeien en was ik 4 a 5 weken maar de kans was er wel dat het niet goed zou gaan 2 weken later moest ik dan weer terug komen Maar dat hoefde hellaas niet vrijdag op zaterdagnacht een vmk gehad Dus hebaf kunnen bellen Ik hou ook niet van die onzekerheid maar was wel blij dat hettoch duidelijk werd wat er aan de hand was Want om de dag of paar dagen steeds bloedverlies word je ook gek Sterkte ermee
Ik heb hetzelfde bij mijn jongste zoon gehad. Rond NOD een bloeding maar veel korter dan menstruatie. Toch maar getest en was zwanger. Met 7 weken nog een paar keer wat bloedverlies gehad. Toch loopt er een blakende tweejarige rond.. Het kan dus ook nog goed zijn..
Misschien een stomme vraag hoor maar hoe weet je nu precies op welke dag de vmk is geweest? Zie je dan echt een vruchtje (bij zes weken) of stopt het bloeden gewoon...?