test wordt lichter met acht weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamalief, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ondertussen acht weken zwanger.
    heb een miskraam gehad, zes maanden geleden. geen kloppend hartje gezien. ik had een echo met zeven weken precies en daar was dus niks te zien. die avond had k nog bloed verlies. wel viel me vrijdag al op dat mijn symptomen weg waren. ik heb toen nog een test gedaan en die was licht positief. lichter dan die van voorheen.

nu heb ik het zelfde gevoel. wat menstruatiepijn en een druk down under. mijn symptomen lijken afgenomen te zijn. heb vandaag nogmaals getest en deze was veeel lichter dan die van twee weken geleden. het streepje verscheen wel direct maar een wel een stuk lichter.

heb contact gehad met de vk en zij kan me natuurlijk ook niks garanderen. aanstaande maandag heb ik een echo, maar oh wat lijkt dit weekend lang zeg!

heeft iemand het zelfde meegemaakt?
    ben er zo down onder. had net eindelijk een goed gevoel er over.

heeft iemand wel eens een lichtere test gehad en bleek het uit eindelijk toch oke?

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dat je test lichter word kan komen omdat je teveel hcg heb. Gebeurd vaker dat de test rond deze termijn lichter word.
    Ik zou zeggen; stop met testen, je maakt jezelf alleen maar onzeker.
    Ook symptomen komen en gaan.
    Wacht de echo af :)

3. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel chocochippie.

Gek genoeg heb ik drie gezonde kinderen en bij hen alle drie heb ik niet meer dan 1 test gedaan

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heey meid niet direct ongerust zijn! Na een bepaalde hcg waarde kan hebt kan je test het niet meer meten en krijg je het bozon effect

5. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    inderdaad wat de meiden hier zeggen kan kloppen, bel even als je het niet vertrouwt ..

liefs

6. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden.

Heb gebeld en de vk kan me natuurlijk ook geen zekerheid bieden.
    Het voelt gewoon niet goed en ik wacht eigenlijk de miskraam af.
    ik zal een foto toevoegen van mijn tests.

Ik heb begrepen dat de piek qua hcg tussen de 8 en elf weken ligt, dan zou je toch verwachten dat hij fel aanslaat?

7. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van oud naar nieuw

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      51
  8. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Je zou eens cb met indicator kunnen proberen die hebben geloof ik geen/ minder last van het bozon effect! Ik heb daar hele lichte testen gezien maar wel +3 op cb test. En als het niet goed voelt gewoon eerder een echo laten maken die stress is niet goed!

9. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag is de eerste mogelijkheid.

T liefst laat ik mn hcg meten. Maarja doen ze ook niet zomaar

10. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    En een pretecho bureau bellen? Die werken soms ook op zaterdag en anders cb test met indicator die meten hcg wat nauwkeuriger. Testen van action en kruidvat zijn zo gevoelig dat je snel dat bozon effect bereikt

11. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kost allemaal te veel. Geraak net in de bijstand dus ik was al blij dat ik de action tests had ontdekt

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ugh een cb met wekenindicator heb ik het niet zo op. Ook die kan er naast zitten.
    Probeer niet meer te testen tot de echo hoe moeilijk dat ook is.
    Ik heb zelf met 6 weken voor het laatst getest, en toen mijn tijd gewoon uitgezeten tot de echo. Hoe moeilijk dat ook was maar anders blijf je bezig ;)
    En je hoeft nog "maar" 3 dagen te wachten. Al voelen die als 3 weken.

13. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga gewoon niet meer testen. Ik hoop op het beste.

Heeft er iemand ook buikpijn bij staan? Als ik lig voel ik namelijk niks.

14. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.120
    294
    83
    Heftig meid. Hopelijk heb je maandag een mooie echo.

Ik schrok me gister ook rot. Had een mvm test gedaan en die was gewoon licht. WEl een mooi streepje die snel kwam, maar geen knal. Ze kwam ook ineens. Ze belde of ze nu mocht komen.
    Gelukkig had ik die ochtend een mooie echo gehad, dus de stress is mij bespaard gebleven. Maar ook hier werd de test dus lichter en wel een mooie echo. Op dezelfde dag! Dus duim voor je dat je maandag een mooie echo hebt!

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vanaf 6 weken zwangerschap wordt de hoogte van het HCG zo groot dat de test het niet meer aan kan en als gevolg daarvan een lichter streepje geeft. Dat is dus normaal en niks om je zorgen over te maken.

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.120
    294
    83
    (Ik wordt ook wel een beetje gerust gesteld door de antwoorden hier, tis zon onzekere periode)

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Eerlijk is eerlijk het kan 2 dingen betekenen.een is inderdaad dat je hcgpiek zo hoog is dat je test het niet meer aankan.
    Maar het kan ook betekenen dat je hcg aan het dalen is en dat je lichaam zich voorbereid op een miskraam.
    Het enigste wat je kan doen is afwachten , dikke knuffel

18. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Had ik ook met dit termijn en was gewoon een te hoog hcg. Niet meer testen !

Gefeliciteerd met je zwangerschap !

19. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de geruststelling. De schrik is er nu wel van af. Ik ga geduldig afwachten. Maandag ochtend is bijjjjjna. Nou hopen dat ik gewoon een goede echo heb.

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Mijn testen werden na 6.5 week lichter en de beeb zit er echt nog ;).
    Enige wat je kan doen om zekerheid te krijgen is afwachten tot je echo helaas.

Deel Deze Pagina