Vandaag helaas weer ongesteld geworden en dus nu in ronde 10 aanbeland. Ik verbaas me er wel over hoe snel de tijd eigenlijk is gegaan, maar ik word nu toch wel een beetje ongeduldig, ookal weet ik dat er meiden zijn die al veel langer bezig zijn. Maar ja, 10 klinkt ineens als zoveel (komt misschien omdat het twee cijfers zijn in plaats van één ) Maar ja, we gaan gewoon vol goede moed verder klussen En aan alle dames die ook nog steeds bezig zijn: veel klusplezier en hopelijk een vruchtbare tijd tegemoet! Liefs Willes
Ja aan de ene kant duurt het veel te lang, maar aan de andere kant gaat de tijd wel erg snel. Vorig jaar ben ik met pinksteren zwanger geworden, wat helaas in aug. weer eindigde, en sinds die augustus, zit ik alweer in ronde 11. Eigenlijk had ik afgelopen februari/ maart een beebje in m'n armen moeten houden, maar helaas, ik heb er niet eens in m'n buik Maar we houden vol.. In ieder geval succes, voor iedereen trouwens. Of je nu in ronde 1 of 24 zit (of nog erger....) allemaal heel veel succes! [-o< [-o< [-o<
Hoi hoi, Ik zit inmiddels in ronde 11. Ben al een beetje gewend aan die 2 cijfers . Ja wat kan ik zeggen, ik denk dat ik er toch wel aan ben gewend aan al die teleurstellingen. In de eerste maanden vond ik het best erg als ik toch weer ongesteld werd maar nu heb ik dat niet meer zo. Ik merk aan mezelf dat ik er nu wat anders mee om ga. Natuurlijk wil ik het nog nèt zo graag alleen ben nu gewoon veel geduldiger, ik heb toch geen andere keus. Succes he?
Ik zit vanaf vandaag (zo'n beetje, en anders morgen) in ronde 22. We zijn allebei vruchtbaar, maar op een of andere manier wil het maar niet lukken om gezond zwanger te worden. Achja, je went aan de teleurstelling. Wie weet, ooit....?
ook wij zitten in ronde 10. we weten inmiddels helaas wel waar t aan ligt, we hebben 2 weken geleden een zaadonderzoek laten doen en daaruit is gebleken dat hij maar 5%goed zaad had. aankomende woensdag moeten we voor de eerste keer naar de uroloog en dan zullen we hopelijk meer horen. iedereen veel succes en houd de moed erin.(doen wij ook!) kuzz
Hey hallo, Voor ons is ronde 11 net begonnen. Ben net als Vanilia al een beetje gewend aan de dubbele cijfers. De eerste maanden grote dip, nu wat meer ' we zien wel' . Hoewel, ga volgende week een afspraak maken bij de huisarts.... Na info op dit forum toch wel een beetje bang geworden voor evt. medische oorzaken... Hoop dat het toch nog ervan komt. Ook voor jullie allemaal dus SUCCES! [-o<
We zien het nog aan tot september want dan zijn we precies 1 jaar bezig en dan toch naar het ziekenhuis denk ik... Mijn man heeft een verwijzing voor een zaadonderzoek. Als ik deze cyslus ook weer ongesteld wordt wil ik toch wel dat hij dat onderzoek laat doen. Weten we tenminste wèl of hij goed of minder goed zaad heeft.
Hoi lieve meiden, ik hoop dat het bij jullie allemaal ook nu snel eens raak mag zijn. Ik merk zelf dat ik wel een stukje relaxter ben geworden nu we al wat langer bezig zijn. Ik denk niet meer bij elk pijntje of krampje van....zou het dan toch? Mijn lichaam zal mij niet vertellen dat ik zwanger ben, ik geloof alleen nog een positieve test Liefs Willes
Hier ook alweer in ronde 10... Voor mij erg onwennig, want bij mijn zoon en dochter was het in 3 en 4 maanden raak. Nu voor de derde ben ik ook ongeduldig en op zijn tijd wel een beetje ongerust. Wat zou er aan de hand zijn dat het nu langer op zich laat wachten. Aan de andere kant denk ik vaker van ; "de vorige keren heb ikgewoon geluk gehad"en probeer hier een beetje in te berusten. We wachten af. Jullie allemaal veel succes met zwanger raken.