Kreeg een tip van een goede vriendin. Die heeft een zorgverzekering gevonden speciaal voor vrouwen. Energiek. Nu geven ze op de start pagina een aantal voordelen aan: gratis anticonceptie vrouwelijke gynacoloog 2 dagen extra kraamzorg ruim vergoede tandartsverzekering en nu komt het!! geen drie maar 4 vergoede ivf pogingen.!!! vond dit erg interessant klinken, dus ben even verder gaan lezen. Wat blijkt. Ze vergoeden 750 euro van de 4de ivf poging. Je moet dus de rest gewoon zelf betalen. Vind het wel een beetje misleidend. Nu is mijn vraag, wie heeft er ervaringen met deze zorgverzekeraar?
Hoi, Ik heb er geen ervaring mee. Maar als je een vierde ivf behandeling vergoed wil krijgen is deze verzekering een optie. Maar ook deze heb ik geen ervaring mee. Succes! PNO Ziektekosten > Vergoedingen > Vergoedingenoverzicht > Vergoedingswijzer 2011 > Zorg in verband met een geboorte
hoi babyzz. thanks voor je reactie. Heb even gekeken naar de voorwaarden. Maar een 4de poging wordt alleen op medische indicatie vergoed. Wat ze daar precies onder verstaan zal ik moeten uitzoeken. Maar denk dat ik uberhaupt niet over ga stappen. Ik ga er gewoon van uit dat ik genoeg heb aan 3 ivf behandelingen (of minder natuurlijk)