Ik heb net weer een ovulatietest gedaan en er staat wel een lichte streep. Ik denk dat het morgen wel positief zal zijn. Maar we hebben dinsdag voor het laatst geklust. Kunnen we dan beter vandaag of morgen weer klussen? Of allebei de dagen ? Wie weet het?
Ik heb nog geen foto kunnen maken want ik zit op me telefoon haha sorry, de test was vanmiddag een stuk duidelijker dan gisteren maar nog geen piek. Vanmorgen wel eiwit achtig slijm gezien? Ik moet vanavond nog werken tot half 9. Zou ik om kwart voor 9 nog een test kunnen doen of is dat te laat? We hebben gistermiddag rondt 1 uur geklust. Me man is vanavond pas om half 12 thuis van z, n werk. Zou het goed zijn als we daarna nog klussen? Dan zit er bijna 36 uur tussen. En wanneer zou ik dan me eisprong krijgen?
Als je gisteren heb geklust zou ik morgen pas weer klussen. De gynaecoloog zei toen tegen ons dat het inderdaad beter is om om de dag te klussen. Omdat dan het zaad zoiezo weer in goede conditie is. En omdat je vaak niet weet hoe de conditie van het zaad van je man/vriendis. En er dan telkens goed zaad paraat staat om te bevruchten. Van mijn eerste zwangerschap nog met de ovulatie testen weet ik nog dat ik 3 dagen een tuur streepje had en daarna ee vette streep. Maar dat is bij iedereen natuurlijk anders. Wij doen nu gewoon vanaf de nod om dedag klussen.vorige keer was daar mee raak. Hebben toen ook weleens maanden gehad als ovu test positief wzs dat we die dag zo vaak movelijk probeerde te klussen. En als ik dan weerongesteld was da8 ik oh hebben we dan toch verkeerd geklust. Dus vandaarnuom de dag
Bedankt voor je berichtje oke want ik had ook ergens gelezen dat het ongeveer 36 uur duurt voordat het zaad weer op peil is. Omdat we gister middag geklust hebben rondt 1 uur, eer dat het vanavond laat is dan zit er wel 36 uur tussen ongeveer. Ik weet niet of dat klopt van die 36 uur? Want we hebben nu dinsdag, donderdag geklust en vandaag werdt me ovulatietest duidelijker. Ik ben bijna klaar op me werk, dan doe ik Zometeen nog een test. Ben benieuwd of hij nu echt knalt haha
Gynaecoloog zei tegen mij toen 48uur. Zaad kan 72uur in een vrouw leven. Ik zou morgen pas gaan klussen. Ben benieuwd hoe de test nou aangeeft .
Ik zou morgen als klussen....maar idd je duidelijker wordende test hoeft niet perse te betekenen dat je snel een ei krijgt....
Gewoon na je menstruatie om de dag klussen tot je volgende menstruatie zich aandient Goed voor je relatie, zijn zaad en je kansen, wat wil je nog meer?? Na anderhalf jaar prutsen met temperaturen, testen en slijm bekijken hebben we dit een maand gedaan en met groot succes, de menstruatie bleef uit!! Aan de slag
Oke dan ja ik heb net een test gedaan en die was negatief. Ik heb het dan net gemist denk ik. We hebben gisteren wel geklust. Maar ze zeggen toch altijd dat je op de dag van je positieve test ook moet klussen omdat dan de kans groter is? Mischien heb ik morgenavond me ei al gehad?
Helemaal mee eens honnepon83 zo is het bij ons ook de eerste keer gelukt. Zit je altijd goed. Wij moeten zo weer trouwens zo geen zin maar ja voor het goede doel. Hihi Mamamarcella. Als je het om de dag doet heb je altijd goed zaad wat bevrucht kan worden.en wat ik nog weet van de vorige keer zou je tussen de 24 of 48 uur je sprong krijgen dus eigenlijk is dat ook best onduidelijk vond ik toen. Maar je hebt idd denk im je sprong al gehad. Is dit eerste maand dat je ovu testen gebruikt
Nee dit is de 3e maand, en dit is de eerste keer dat hij niet zo knalt als anders. Maar als ik me ei al gehad zou hebben was het klussen van gisteren wel een goedr dag toch? Ik temperatuur ook en als ik me ei heb gehad stijgt het ook. Maar tot nu toe is me temperatuur nog niet echt gestegen. Ik heb wel al de hele avond af en toe wat steekjes in me onderbuik links
Honnepon83: ja haha dat is zo. Als het deze maand niks is dan gaan we dat de volgende maand ook eens doen
Ja joh het klussen van gisteren was goed hoor. En ik zou als ik jou was vandaag nog even klussen. Het is echt een aanrader hoor om de dag klussen. Je ziet wel 2 positieve verhalen erover. Dus gaan met die banaan. Vorige keer toen ook zwanger was temperatuurde ik ook en klopte er die maand ook niks van. Dus ik dacht oh dat wordt deze maand niks. Maar was dus wel zwanger misschien een voorteken
Wat ik die maand trouwens ook gedaan heb... ik weet niet of het echt geholpen heeft, maar het zou kunnen... Ik bleef na het klussen nog minimaal 10 minuten op mijn rug liggenmet mn knieen opgetrokken zodat de zwemmertjes het eerste stukje iig de zwaartekracht mee hadden t kost niks en je kan even rustig bijkomen van je inspanningen Succes iig geval, ik hoop voor je dat het succesvol is deze maand!!
Ja dat doen wij ook haha, ik leg altijd een kussentje eronder alleen ik zit eigenlijk nog ergens mee. Ik lees heel vaak dat het missionaris standje goed is om zwanger te worden. Alleen wij doen het altijd andersom. Ik boven. Anders lukt het niet bij manlief wel geprobeerd maar naar een lange tijd lukt het nog niet en worden we het beu. Rn dan ligt hij met z, n hele lichaam op me. Dan krijg ik bijna geen lucht meerDaarom maar andersom. Ik ga er daarna gelijk vanaf en met de beentjes in de lucht haha, maar lukt het zo eigenlijk wel? Of hebben jullie tips?
Het is niet zo dat alle zaadjes gelijk je vagina weer uitlopen als jij bovenop zit hoor. Absoluut heb je gewoon kans om zwanger te raken. Maare, er zijn nog meer standjes... Niets anders dat werkt? Op z'n hondjes of in zijligging bijvoorbeeld?!