wat is dit

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wennietje, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    16 17 en 18 november heb ik sex gehad 17 november kreeg ik rose rood verlies en dat is nog steeds niet over 17 november zou ik mijn sprong gehad hebben wat kan dit zijn ik ben best ongerust. komt het misschien wel vaker voor dat je tot een paar maanden na je bevalling bloed na geslachtgemeenschap.
    ik ben 4 maanden terug bevallen.

ik probeer overigens zwanger te worden

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Soms kan door gemeenschap een klein wondje ontstaan dat het bloedverlies geeft, Dat kan geen kwaad. Het heeft soms even tijd nodig om te genezen.

Imke

3. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    moet ik er wel melding van.maken als het na mijn volgende menstruatie weer begint het is vandaag al de 4e dag en nog steeds rose slijmverlies soms wel soms niet kan een wonde zo lang nodig hebben wel opnieuw gemeenschap gehad

4. wennietje

wennietje Actief lid

8 dec 2010
    345
    0
    0
    up overgeslagen

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja, het kan gewoon ene beetje geïrriteerd zijn en als je dan opnieuw gemeenschap hebt weer wat roze verlies geven. Is niet erg. Als het iedere cyclus terugkomt of het wordt meer kun je het natuurlijk altijd een keer met je huisarts bespreken.

Mirjam

Deel Deze Pagina