nou weg spanning haha... ongesteld geworden. Toch wel erg jammer hoor!! Ondanks dat ik geen decemberkindje wilde haha
Ah nee, balen!! Maar je lf was voor jou doen best lang toch? Gokte je niet op je eisprong vorig weekend? Nou op naar de volgende ronde, januari 2016 baby!!
Zaterdagavond eisprong, vrijdagavond ongesteld. Dus lf van 6 dagen.. Mwa, kan beter haha. Heb al berekend dat als ik deze ronde zwanger raak ik uitgerekend ben op 1 januari 2016!! hahaha. Ook niet handig dus
Aahhh 1 januari das al helemaaaaaal niks maarrrr gelukkig beval je haast nooit op je uitgerekende datum, dus 1 januari zal het wel niet worden al kan het dan nog wel een kerstkindje worden natuurlijk als je te vroeg bevalt hahah. Ik zou nu op 16 december bevallen als het raak is dus ook dikke kans op een sinterklaas/kerst of oud&nieuw baby We zullen het niet weten tot het moment daar is
@jolein volgens de gynaecoloog is dan je lh piek. Dan begint de lf ook volgens hem. Als ik reken na positieve ovu dan 10 dagen en na laatste eipijn 8. Kan je niet om die reden alvast een recept krijgen? Zou wel balen zijn als je dan een ronde moet overslaan. @roos balen dat je ongesteld bent geworden. Het cambridge dieet is volgens mij behoorlijk prijzig. Ik heb voor ik zwanger werd weight wachters gedaan, daarmee toen 33 kilo kwijt geraakt. Ik heb van kinds af aan al overgewicht. Ik ben nu nog lichter als toen ik 14 was. Ik doe ook nog steeds weight wachters op moment maar op een laag pitje. Eind vorige jaar was me vader opgenomen met een psychose. Was wel een moeilijke tijd en soms nog wel. Hbac is een gemiddelde bloedsuiker van de laatste 3 maanden. Een vingerprikje is een moment opname 1 januari is idd ook niet een handige. Ik zal weer ingeleid gaan worden, ik trek er sowieso al 2 week vanaf @zazam ja afvallen willen ik zeker. Ik walg behoorlijk van mezelf zo. Ben helaas ongeveer 5 kilo aangekomen Door de situatie met mijn vader @hier zijn een weekendje weg. Waren vandaag ff aan het winkel en moest naar de wc. En ja hoor daar was de menstruatie weer. Sta je in de hema met tranen in me ogen maar heb me groot weten te houden. Dat het deze ronde niet raak was wist ik, hebben niet geklutst maar meer omdat ik baal van mijn cyclus en uitgerekend dit weekend. Weer 20 dagen Grr.
Wat vervelend van je vader panda! Alles nu wel een beetje onder controle? Balen dat je cyclus weer zo kort is.. Maaarr zo ben je wel sneller bij de volgende ronde/kans Verder wel een leuk weekend gehad ondanks je menstruatie?
panda, Cambridge is inderdaad wel prijzig. Maar je hoeft voor jezelf verder niks meer te kopen en het heeft heel goed resultaat! Mij is het het waard. Maar dan werkt weight watchers voor jou ook heel goed lees ik! Pak je dat gewoon weer streng op. Wel heel vervelend die tijd met je vader. Maar moet zeggen dat ik 5kg echt niks vind hoor! Mijn vader is vorig jaar onverwachts overleden, nou toen ben ik echt wel meer als 5kg aangekomen hoor daarna haha. Hopelijk heb je een leuk weekend gehad ondanks de menstruatie en dit *weer
Panda:ik hoop dat je toch nog een leuk weekend gehad hebt? Zo, vandaag bloed laten prikken. Even gevraagd wat er vorige keer fout is gegaan, want een dikke bult, 2 weken een pijnlijke arm en 4 weken blauwe plekken vond ik geen normale reactie op bloedprikken. De mevrouw zei dat ik dunne bloedvaten in mijn arm heb en er waarschijnlijk door een ader heen geprikt is. Ze was extra voorzichtig, nu geen last Vorige keer was het ook een andere vrouw. Ik krijg nu toch wel zenuwen voor morgen. Normaal gesproken zou ik morgenvroeg ongesteld worden, lf 7 dgn. Ik heb nog steeds een drukkend gevoel in mijn onderbuik, nu erger dan voor de eisprong, soms zelfs pijnlijk. Voor de rest geen pms of zwangerschapsklachten. Wel net ontzettende zin in chocolade! Ik ga er dus vanuit dat Clomid de lf niet verlengd heeft. En zazam, wanneer is jouw nod? Want we hadden allebei 25 mrt de eisprong toch?
Spannend Jolein! Word je altijd 's ochtends ongesteld? Wel handig om te weten Ik word het de ene keer smiddags, dan weer savonds dan weer snachts. Hoe is het met de rest??
Spannend jolein! Hopelijk word je niet ongesteld Ik had super veel eipijn op de 25ste dus ik denk dat mijn ei 26 is gesprongen. Nu zit ik dan dus 6DPO. Ik heb sinds twee dagen constant krampjes in mijn onderbuik. Vannacht ook een erg onrustige buik. Vanmorgen was mijn temp opeens 37,4 dat vind ik wel erg vreemd.. Normaal schommelt deze tussen 36,8 en 37,1.. Zal je echt net zien he dat het nu wel gelukt is..... Ik ga op zn vroegst zondag testen denk ik. Mijn lf is meestal 8 á 9 dagen. Ben benieuwd naar je bloeduitslag Jolein! Nog last gehad van de clomid eigenlijk?
Dat klinkt goed zazam, spannend of het echt raak is. Sinds ik met de pil gestopt ben, werd ik elke keer, muv 1x, 's nachts of 's morgens ongesteld. Dus bij het opstaan zag ik het gelijk. Ben benieuwd morgenvroeg. Normaal is mijn temp in de lf bijna een constante lijn van 37.1 Nu de eerste 4 dagen steeds 4x een verschillende temperatuur tussen 37.0 en 37.4, dacht al dat clomid toch iets gedaan had met mijn lf en sinds 3 dagen weer constant 37.1. Dus geen innestelingsdip of stijging na innesteling :x Bijjwerkingen: Tijdens slikken 2x heel warm gehad, maar geen zweetaanval. t was dat weekend toevallig warm weer, kan ook daar aan liggen. Wat pukkeltjes gehad, normaal nooit last van. Drukkend gevoel in onderbuik omgeveer 1,5 week voor eisprong. Na eisprong ook nog, nu nog soms en doet het lichtelijk pijn. En wisselende emoties de eerste 2 weken, maar dat kan ook liggen aan situatie ( mensen inlichten over dokterbezoek, negatieve uitslag cd 14 etc). Dus het viel reuzemee. Maar ik ben bang dat ik bij een dubbele dosis niet meer zoveel geluk heb.
@zazam, ja het gaat aardig met mijn vader. Heeft nog een lange weg te gaan met ups en downs. Bij jou ook spannend dus. Ben benieuwd. @roos, ja dan is 5 kilo niet veel. Ja het werkt voor mij heel goed. Maar eet je dan helemaal niks behalve de shakes? Er zullen toch boodschappen moeten komen voor mijn zoontje en vl dus ja denk niet dat ik ermee zal besparen. Ik zal dan ook nog eten moeten koken voor ze. @jolein wat ontzettend spannend morgen, laat je het weten? Fijn dat de vrouw wel voorzichtig was en je er nu minder last van had. Sommige prikken heel vervelend heb ik ook wel eens. Ons weekend was verder wel leuk, maar het weer was echt enorm balen. Hebben ons verder wel weten te vermaken. Vervelend dat de clomid zoveel bijwerkingen kan geven. Kan het ook zijn dat je lichaam er aanwend na langer gebruik en de bijwerkingen minder worden? @hier Heb maandag ziekenhuis gebeld en cyclus dag 10 is maandag en dan is het pasen. Ik heb nu voor dinsdag een afspraak. Ben erg benieuwd wat er allemaal uitgaat komen en of ze misschien toch eerder iets gaan doen als er wel iets is. Ik weet de uitslag van mijn hbac al wel die is wel goed. Gister begon zoontje te snotteren, vandaag ook nog niet fit ook hangerig maar wel vrolijk. Vanavond was hij moe en bleek ook koorts te hebben dus die lag er op tijd in. Kunnen jullie het al raden? Vanmiddag ben ik natuurlijk weer verkouden geworden, het zal ook niet. Ben er zo klaar mee bahh. Was net weer beter en daar gaan we weer.
Hier zo een bepaald gevoel wat ik altijd heb 2 á 3 dagen voor mijn menstruatie, dus denk dat het 'em niet gaat worden deze maand. We zullen zien Bij jou jolein? Nu al 9 dpo toch?
Ja vanmorgen rood Wel weer een hele lichte menstruatie, ben benieuwd of het morgen meer wordt. Om 8.30 gelijk receptie gynaecologie gebeld. Arts belde pas om 14.45 terug. Leuk zo'n hele dag in spanning zitten! Grrrrr. Progesteron was 12,8. Ze zei dat ik geen eisprong had gehad. Ze geloofde me niet dat ovulatietest en temperaturen dat wel aangaven, ook niet dat die vorige maanden gewerkt hadden. Uiteindelijk zei ze dat ik in ieder geval dan geen goede eisprong had gehad. Het moest boven 25 zijn, liefst boven 30. Ze gelooft niet in de mogelijkheid dat ik wel een eisprong heb gehad, maar progesteron bijv al gaat dalen na 5-6 dagen, ipv doorstijgt tot dag 7 en dan langzaam gaat dalen. Ze zegt dat je altijd op dag 7 aan je piek zit, 12,8 was dus op mijn dag 7 en dat was veel te weinig! Daarna nog discussie gehad over gebruik utrogestan en pregnyl. Volgens haar wordt utrogestan nooit met clomid samen gebruikt, alleen in combinatie met spuiten. Pregnyl wordt ook alleen bij spuiten gebruikt, hoogstens enkele keer bij clomid als ze eisprong moeten plannen ivm iui. Beide mag ik dus komend cyclus niet gaan gebruiken. Ivm drukte door lange paasweekend kon er geen uitgangsecho gemaakt worden, dus nu clomid 100mg slikken van dag 3 t/m 7 en dag 11 echo. Volgens haar ligt het aan de rijping van de follikels en rijpen ze te laat en dan helpt alleen clomid. Mijn gevoel heeft geen vertrouwen in 100mg clomid, waarom zou die nu wel werken en zorgen voor langere lf en hoger progesteron? Nu maar even 1 ronde doorbijten en dan hopen dat daarna een andere oplossing wordt gegeven als dit ook niet werkt. Zit wel met een vervelend gevoel, na 9 maanden dus nog steeds geen kans op zwangerschap gehad! Als je nooit een eisprong of menstruatie hebt, is dat duidelijk. Maar als je elke maand ongesteld wordt, positieve ovulatietesten en temperatuurstijging hebt, verwacht je niet dat je geen (goede ) eisprong hebt En dus geen kans hebt. Succes dinsdag panda!
balen van het rood!! Jouw verhaal lijkt echt enorm om mijn verhaal. Het lijkt of je wel een eisprong hebt, met echo's en ovulatietesten, ook gewoon ongesteld, maar dan toch een veel te laag progesteronwaarde. Bij mij dus precies hetzelfde!! Ik weet dat mijn gyn in eerste instantie ook alleen clomid wil gaan geven straks en nog geen utrogestan. Maar ik ga er zeker wel om vragen, net als jij heb ik dan ook geen goed gevoel erbij dat clomid alleen zn werk kan doen. Wel balen voor je zo!! Hoop dat ze na deze ronde clomid meer voor je kunnen betekenen.
En raar dat artsen eerst zeggen dat als je ongesteld wordt, je altijd een eisprong gehad hebt. Zonder eisprong, geen progesteron, dus geen menstruatie zeggen ze. Dus dat ik geen eisprong had in december kon niet. En nu al 2 rondes zeggen dat ik geen eisprong gehad heb, waarom word ik dan wel vanzelf ongesteld? Kan t nu wel ineens?
mijn gyn zegt dat je wel gewoon een bloeding kan hebben ook al heb je geen eisprong. Omdat er bij ons toch follikels groeien .. die moeten opgeruimd worden en daardoor krijgen we toch een bloeding. Zo legde hij het uit..