Korte luteale fase zwanger worden clubje:)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roos85, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Mooi rijtje!

Hier gister ook een positieve test :) en rare krampjes die ik niet kan thuisbrengen. Heel beangstigend allemaal, maar we moeten vertrouwen hebben!

2. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Jaa ik las het in het andere topic. Ook hier: GEFELICITEERD! Welkom in de onzekere wereld:D
    Nog iets anders gedaan deze maand?

3. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Nou dat zit wel goed hoor ZaZaM!
    Het lijkt idd net of je echt ongesteld wordt, ik ging ook echt 10x per dag naar de wc omdat ik er van overtuigd was ongesteld te zijn geworden.

Jeetje Ladylien ook al gefeliciteerd!! Gaat goed hier :)

4. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Enkel foliumzuur vervangen door multivitamine biover mama compleet met visoliecapsules.

En een ontspannend reisje naar Spanje voor 4 dagen (elke dag 29°) na de eisprong, geen idee of dat er voor iets tussen zat ;)

5. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Gefeliciteerd Ladylien!

6. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @zazam wauw mooie test nu lekker genieten.

@ladylien jij ook gefeliciteerd.

@hier zoals verwacht vandaag ongi geworden. Kunnen weer door naar ronde 8. Voel me inmiddels wel wat beter. Heeft met vl te maken maar zet dat liever niet allemaal op forum. Daarnaast worstel ik heel erg met mezelf.

7. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Sterke panda. Zijn er wel mensen in je omgeving bij wie je steun kan vinden? Liefs

8. LizzyLynn

LizzyLynn Actief lid

16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Wauw!! Nogmaals gefeliciteerd!!

9. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Ik heb vandaag mn termijn echo gehad! Alles was goed :)
    Ben nu 10w1d, uitgerekende datum: 3 januari :D
    Baby was lekker aan het springen en zette zich steeds af tegen mn baarmoeder, zo schattig!
    Kan nu eindelijk een beetje blij zijn!

10. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wat fijn!!!! Ben je toch weer wat vooruit gezet dus?
    Wat heerlijk om dat kleintje zo te zien bewegen:D
    Geniet er van!

11. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Thnx:D

12. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    tnx!
    Ja, bij de 1e echo 7 dagen achteruit gezet en nu weer 5 dagen vooruit! Gelukkig haha.

13. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hoe gaat het met jou jolein? Wanneer heb je weer echo? En hoe gaat het met het bloeden?

@panda, voel je je al wat beter?

14. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Ik heb pas weer een echo met 11 weken.
    Al 1,5 week geen bloedverlies meer gehad. Hopelijk blijft het nu zo.
    Verder druk op het werk, mijn moestuin vraagt veel werk, heel moe en slecht slapen. Dus af en toe draai ik op de automatische piloot.

Heb jij al last van zwangerschapskwaaltjes zazam?

15. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @roos fijn dat de echo goed was. Leuk he om te zien hoe zo iets kleins daarbinnen kan bewegen en jij er nog niks van verneemt.

@jolein fij dat het bloeden gestopt is, hopelijk blijft het de rest van zwangerschap ook zo. Nog ff kun je weer spieken.

@zwangeren jullie gaan we hard als ik jullie banner weer zo zie. Willen jullie trouwens ook het geslacht weten van jullie kleintje? Hebben jullie zelf al een idee?

@zazam Ik voel me wel aardig. Gelukkig wel beter dan het was. Ik kan er verder niet met iemand over praten dus zal het zelf moeten oplossen. Daarnaast zijn voor veel dingen geen oplossing helaas. Begin je er al aan te wennen dat je zwanger bent?

@hier menstruatie is alweer bijna over gelukkig maar. Bah was het dat ff helemaal zat. Sliep heel slecht laatste dagen en vind het zo vreselijk met dat warme weer. Hopelijk was dit de laatste keer maar ga er niet vanuit. Ik verneem wel dat mijn mensturatie steeds om en om is zeg maar. Zoals nu is die korte cyclus, minder heftig en ook weinig buikkrampen. Volgende maand zal ik de mindere fijn menstruatie hebben in dat geval haha.

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Heeyy,

ik heb van mijn huisarts utrogestan gekregen en nu vroeg ik me af wat voor een dosering jullie moesten gebruiken. Ik lees hier van alles online en vraag me af of ik nu niet teveel moet gebruiken (ik heb capsules van 100 mg).

17. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    @anneliesje ik ben volgens mij de enige hier die utrogestan gebruikt. Ik mocht 3x p/dag 100mg gebruiken, maar ik gebruik 2x p/dag 100 ('s ochtends en 's avonds). Wat is bij jou de reden voor Utrogestan?

@jolein nog eventjs geduld dus tot de volgende echo! Maar het scheelt denk ik wel dat je zo druk bent, veek afleiding:)

@panda, ga je er weer wel voor komende maand?

Hier voel ik me niet zwanger, het zit me allemaal niet lekker. Baal hier ontzettend van en ben nogal verdrietig. Ik voel weinig. Vannacht heele erge kramp gehad in mijn onderbuik (menstruatiekramp) waar ik wakker van werd... Rechts in mijn buik voel ik een stekende pijn de hele dag door, waardoor ik denk dat het een bbz is..... Door het gebruik van Utrogestan denk ik dat een eventuele bloeding wordt tegengehouden. Ik kan dus niet wachten op de echo over twee weken en bereid me eigenlijk al helemaal voor op slecht nieuws... Liefst zou ik stoppen met de Utrogestan om een bloeding op gang te helpen, maar goed zou zonde zijn als de Utrogestan nu wel goede dingen doet en ik het dan verpest... Kortom, niet leuk... Hopelijk gaan deze twee weken snel voorbij..

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Korte lf, heb het gevraagd omdat ik dr veel over las. Gelukkig deed hij niet moeilijk. Anders is het eind van de zomer naar de gyn.

Hier ook driemaal daags 100 ;)

Mijn lf zit tussen de 7-9 dagen.

Ik heb een bbz gehad. Met 8-9 weken ontdekt. Ik had toen pas pijn eerder niet.
    Ik kan me je angst voorstellen, maar die steken had ik ook in mijn eerste zwangerschap (doodeng). Als de pijn blijft bellen, niet afwachten. Ookal zie je nog niets op een echo, je kan altijd hcg laten prikken. Bij een bbz zie je vaak dat het hvg minder snel stijgt (hoewel dat bij mij niet zo was )

19. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb mijn hcg indd woensdag laten prikken, zo de uitslag hoop ik en dan misschien volgende week opnieuw prikken (als de ha het goed vindt..). Had jij bij je bbz ook menstruatieachtige krampjes?

Ik had ook zo een lf.
    Is je progesteron wel eens geprikt na je eisprong? Opzich is dat wel handig om je dosis te bepalen. Als je progesteron niet extreem laag is dan is denk ik 2x 100 wel voldoende. Het kan ook je menstruatie tegenhouden en ik heb het idee als je een lagere dosering gebruikt, dat je dan sneller weer ongesteld wordt na het stoppen. Anders worden je cycli wel weer heel lang..

20. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Die menstruatieachtige krampjes had ik bij mijn succesvolle zwangerschap van mijn dochter ;)

Mijn bbz voelde heel anders aan. Eigenlijk wist ik al vanaf het begin dat het niet goed zat. Ik was "gewoon" ongesteld geweest en ik vloeide af en toe bruinig. De avond dat ik geopereerd was had ik best wel pijn, maar ik heb een hele hoge pijngrens. Die pijn was duidelijk anders dan toen ik zwanger was.

Spannend hoor het prikken. Ik heb gisteren toevallig bloed laten prikken. Mag maandag bellen.

Deel Deze Pagina