Korte luteale fase zwanger worden clubje:)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door roos85, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hoe gaat het hier? Panda nog geen menstruatie?

Ik heb vanochtend echo gehad en het eitje is gesprongen gisteren. Baarmoederslijmvlies was 6.5 en zag er goed uit. Maar nu de lf even afwachten.....
    Vrijdag de 27ste bloedprikken..... hopelijk ben ik dan nog niet ongesteld maar de kans is wel groot want dan zit ik op lf 8. Hoop het niet natuurlijk en dan krijg ik 3 augustus maandag pas de uitslag.

2. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @msgrey nu afwachten dus. Hebben jullie goed geklutst?

@Volgens mij is het gelukt. Kan het nog niet helemaal geloven. Vanavond nog maar een een kv test doen. En denk donderdag een digitale.

20150728_090737.jpg

@De zwangeren. Hoe zit het nu met de duur? Ben je 4 week 14 dagen na de eisprong of moet je uit gaan van je lf en ben je dan 4 week?

3. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wow panda, echt? Ik had bij die dipstick pas super laat een streepje dus deze is heel duidelijk.
    Hoeveel dpo zit je nu? Ik telde gewoon dpo, dus 14 dpo is 4 weken zwanger. Van harte gefeliciteerd!

MsGrey, nog geen mesntruatie?

4. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Dank je. Ik kan het nog niet geloven, maar het is echt zo. Ik had 15 juli s middags positieve ovulatietesten. Dus morgen 4 week denk ik?

Dit zijn mijn kv testen. Hmm foto draait hij. Rechts van gisteravond en links van vanmorgen.

Bijgevoegde bestanden:

5. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Morgen dan vier weken ja, maar het zou zo maar kunnen dat de eisprong nog een dag later was en dat de bevruchting weer 1 a 2 dagen later was. Voor het gemak zou ik inderdaad wel van morgen uit gaan en tijdens de echo zal wel blijken hoe ver je echt bent.
    Voor nu: super gefeliciteerd! Hartstikke zwanger!:D

6. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Wat is het hier stil. Niemand die hier meer kletst?

7. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Stil hè? Tsja bijna iedereen is zwanger:D
    Hoe gaat het met MsGrey?
    En hoe gaat het met jou Panda en de zwangerschap? Wanneer heb je echo?
    Hier heb ik afgelopen dinsdag het hartje gehoord, mooi zeg! Eigenlijk heb ik pas volgende week woe controle, maar ik was zo gespannen of alles goed was dat ik even eerder mocht komen om het hartje te luisteren.
    Sinds woensdag is ook echt mijn buik opeens aan het groeien joh:$

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Denk inderdaad dat het grootste deel zwanger is.

Hier een verwijzing voor de gyn. Opgelucht dat de huisarts het zo snel gaf.

9. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    zazam wat fijn dat je toch wat eerder mocht komen. Nu kun je het niet meer verbergen dus. Hier gaat alles wel goed. De kwaaltje zijn er met ups en downs. Kan het nog steeds niet beseffen. Wij hebben volgende week maandag de eerste echo. Kan deze week dus voorbij kijken, hopelijk gaat het beetje snel voorbij. Willen jullie het geslacht ook weten.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met msgrey is. Ook wel benieuwd hoe het met de andere zwangeren is.

Anneliesje fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen. Kan je al snel terrecht?

10. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Geen idee, moet eerst bellen. Heb de verwijzing vanmiddag binnen gekregen dus ik ga morgen bellen. Ik heb echt geen flauw benul of het lang duurt, voordat je een eerste afspraak hebt.

11. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Oke succes, hopelijk kan je snel terecht. Ik zie dat je in het noorden woont klopt dat? Mag ik vragen waar in het noorden?

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Ja hoor natuurlijk mag dat (woon jij toevallig ook in het Noorden). Ik woon in Steenwijk (altijd in Meppel gewoond) en kon kiezen waar ik heen wilde. Heb gekozen voor Heerenveen, omdat die me zo goed hebben bijgestaan tijdens de bbz.

13. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Ah oké. Ik woon zelf in provincie Groningen. Dan zitten we niet bij hetzelfde ziekenhuis. Hopelijk kunnen ze jullie daar goed helpen.

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Haha nee zo noordelijk woon ik niet. Daar werk ik overigens wel :p

Ik kan al snel terecht. 2 September.

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik ben vandaag geweest en het is me een 100% meegevallen. Had echt het idee dat ze me serieus namen.

Ze gaan nu 2 cycli opvolgen, er komt bloedonderzoek (van de hormonen), het sperma van mijn man wordt onderzocht en daarnaast gaan ze kijken of mijn ene eileider nog toegankelijk is.

Vandaag een echo gehad, vrijdag een echo.

Na die twee cycli krijgen we een gesprek. Dan worden de resultaten in het systeem gezet en komt er een kanspercentage uit die aangeeft hoe groot de kans is dat we het komende jaar (meen ik) zelf zwanger kunnen worden.

Spannend

16. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden ik wil jullie geen valse hoop geven maar wel een positief bericht ik had een korte lf fase van 4 dagen begonnen met 2x per dag tarwekiemolie te slikken van het kruidvat en in de eerste ronde daarvan zwanger inmiddels 7 wk

17. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Gefeliciteerd Priscilla; helaas heeft de tarwekiemolie hier niet geholpen

18. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @anneliesje fijn dat ze bij jullie alles gaan onderzoeken. Ben benieuwd naar de uitslag. Weet je ook waarom ze 2 cyclussen gaan volgen? Bij mij is beide keren 1 cyclus gevolgd.

Hoe is het met andere (zwangere) dames?

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @panda,

de tweede cyclus krijg ik een HSG onderzoek en daarna volgen ze het nog op. Bij dat onderzoek spuiten ze vloeistof in je baarmoeder om te kijken of de eileider nog doorgankelijk is. Dit onderzoek doen ze wanneer je baarmoederslijmvlies het dunst is > op dag 7 nadat ik voor het eerst rood heb gespot.

20. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Ik ken het, ik heb dat onderzoek ook gehad. Is wel iets anders als je cyclus volgen ivm groei eitje volgen. Na aanleiding van hsg onderzoek heb ik een hysteroscopie gehad omdat de hsg dubieus was. Was voor de zwangerschap van zl. Hopelijk blijft je dat bespaard. Heel veel succes. wanneer moet je weer heen?

Deel Deze Pagina