hoi ik ben al bijna drie jaar bezig met zwanger van een tweede. heb onderzoeken gehad alles was goed bij mij en mij vriend. nu heb ik gehoord dat je ook een koude baarmoeder kan hebben. zijn er meer die dat hebben of van gehoord hebben. ik drink nu kruiden thee blijk te helpen en heb gehoord dat je ook van onderen kan stomen met tijm. gr.jolanda
ik zou het niet weten nog nooit van gehoord! ben benieuwd of er iemand wel wat vanaf weet, lees even mee
ja heb ik gedaan heb wel wat gevonden. als je een koude baarmoeder heb dan kan je niet zwanger worden of nou dan word het moeilijk voor een innesteling. ik heb gelezen dat je dan kruiden thee moet drinken en stomen ofzo. maar was erg nieuwsgierig of er misschien meer waren die dit hebben of hadden. gr jo
hahaha ja dat dacht ik ook maar je moet natuurlijk niet met je doos er pressies boven op gaan zitten ik denk wel dat je meer erboven moet gaan staan. of het echt kwaad kan ja je stoom je neus ook het gaat denk ik meer om de warme damp van tijm waardoor je baarmoeder opwarmt. ik heb het ook maar gehoord. gr.jo
Ik kan me er werkelijk helemaal niets bij voorstellen bij een koude baarmoeder Lijkt me eerlijk gezegd ook onwaarschijnlijk. Baarmoeder ligt zo diep in het warme lijf........hoezo kan dan juist die baarmoeder het koud hebben -nog effe en men spreekt over een overspannen baarmoeder, hysterische baarmoeder, overhitte baarmoeder, geenzinbaarmoeder, chagrijnige baarmoeder- (maar ja, het zou zo maar kunnen, wie ben ik?)
lijkt me een beetje raar, ze raadden ook sauna's af.... of zie ik dat nu dan helemaal verkeerd? Groetjes Maaike
Ik vind het wat raar overkomen. Als ik jou was zou ik naar de gyn gaan en met hem/haar gaan overleggen, dat lijkt mij een stuk zinvoller dan met je doos boven een bak heet water te gaan hangen Igg succes met proberen zwanger te raken
Lijkt mij ook stug dat je een koude baarmoeder kan hebben.. Je hebt toch ook geen koude darmen ofzo? Als je zelf zwaar onderkoelt bent ofzo kan ik me er nog íets bij voorstellen, maar dat is wel erg ver gezocht.. En vooral met stomen, etc.. Tast je dadelijk nog de zuurgraad of weet ik veel wat van je vagina aan en ben je nog veel verder van huis.. Volgens mij is het hebben van een koude baarmoeder een hele grote fabel.. Heb er iig nog noooit ban gehoord, en anders was er wel veel meer over bekend in boeken, bij gynecologen etc. Zelfs op google vind je net 2 dingen daarover en gewoon van iemand die beweert dat een koude baarmoeder bestaat, geen info of bronnen erbij, dus ik zeg, een fabel .. En hoe kan kruidenthee nu helpen bij een " koude baarmoeder"? Thee komt toch niet in of in de buurt van je baarmoeder? En tegen de tijd dat het beneden is is het allang niet meer warm..
juist dat klopt je baarmoeder is dan minder doorbloed en vaak als je dat heb dan heb je ook geen zin on te vrijen ja ik doe het wel maar echt zin hebben nee. en dat zou daardoor komen als je een minder doorbloedde baarmoeder heb en dan kan een vruchtje ook zich moeilijk innestelen. ja kruiden thee kan wel wat helpen omdat je zelf daar mee verwarmt van binnen. en ik las ook ergens dat je ook een warme kruik kan gebruiken. is denk ik wel wat veiliger dan stomen. ik ben bij de gyno geweest en alles is goed heb een tve gehad dus ik kan kids krijgen ja ik heb er al een. alleen duurt het nu al ongeveer 3 jaar. dus het zou kunnen ik moet toch weer voor controle naar de gyno een keertje dus dan vraag ik het gelijk.. gr.jo