Hallo! Ik heb een vraagje, ben namelijk hartstikke onzeker. Na 2 x een vmk te hebben gehad, waarvan 27/1 een curettage, ben ik nu gelijk weer zwanger. Heb mijn temperatuur de laatste weken netjes bijgehouden en volgens t kaartje zou ik gisteren mijn NOD hebben. Nu had ik afgelopen donderdag 5 mrt een licht positieve test en gisteren echt al een goede duidelijke 2e streep. Heb ze ook in mn album staan. gisteren moest ik ook mn HCG waarde gaan laten prikken en kreeg daar ook gelijk de uitslag van. Deze was 867! Lekker hoog dus! Maar nu maakte iemand hier op t forum de opmerking, dat dat veel te hoog is om 4 weken zwanger te zijn! Heb nu een cyclus van 43 dagen gehad, vanaf de curettage, dus eigenlijk kan ik niet veel langer zwanger zijn... Nu maak ik me hier weer ontzettend bang over, niet dat er weer iets anders aan de hand is... wat is jou/jullie ervaring hiermee? Dit is trouwens mn tempkaartje http://www.fertilityfriend.com/home/1fea03 Het is inmiddels een heel verhaal, maar hoop dat mijn vraag duidelijk is! Alvast bedankt! Groetjes Miracles
HOi miracles, Heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt maar laat je niet gek maken. Iedereen reageert anders op een zwangerschap met het Hcg bij de een stijgt het heel snel en bij de ander langzamer. Het blijft spannend tot de eerste echo! Maar zet m op en vertrouw er op dat je lichaam het kan! Imke