heb deze reis weer duidelijk mijn ei gevoeld,en dat deed flink zeeeeeeeeeeeer Gisteren heel de dag en vannochtend. Afgelopen maandag gekeest
Ik had ook een valentijnsei. En die was echt wel heavy. Hebben deze week flink geklust, dus moet gaan afwachten, en duimen! Jij ook succes!
haha hier ook jeetje wat een pijn en slijm de afgelopen 16 ronde nog niet zon goede eisprong gehad dus we hebben flink geklust
Nou dit was ook voor het eerst in tijden dat ik het weer voelde, oooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
als dat zo is had ik een struisvogel-ei-sprong! zat al vaak 'jaloers' te lezen dat er zoveel vrouwen zijn die hun eisprong voelen en zelfs links of rechts kunnen zeggen en gisteren heb ik de hele dag pijn gehad! neem mijn jaloezie accuut terug! als dit is hoe een ei voelt, dan maar niet hoor hahahaha
Hier hetzelfde, had de 15de mijn ei, dus een lekkere gezellige week gehad ZOals al een aantal keer geschreven stel ik mij er op in dat er niets raak was. Maar je weet nooit. In ieder geval had ik een hele drukke buik vandaag... Hoewle ik nu al drie maanden alleen links steken heb denk ik dat het toch met mijn ei te maken heeft.... In ieder geval wens ik een ieder die deze week geklust heeft voor het echie veel geduld aankomende 2 weken...