Wanneer nu menstruatie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje1987, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo,
    Ik dacht 29maart mijn eisprong te hebben gehad maar 1april weer een poitieve ovulatietest. Dus ga ervan uit dat hem dat is geweest.
    Klopt het nu dat je menstruatie 14dagen na eisprong komt?
    Dan zou dit toch vandaag moeten zijn?
    Of denk iknou zo verkeerd.
    Heb al een zwangerschapstest gedaan maar deze geeft negatief.
    Kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben voel namelijk helemaal niks.
    Buiten verkoudheid maar dat zal wel aan het weer liggen.

Snap ik het nu nou niet of duurt het idd langer??

Bedankt alvast!

2. migske

migske Niet meer actief

Hoi meisje,

Je verhaal zo gelezen te hebben zou het ook kunnen dat je met 1 april idd op je piek zat met lf, maar dan springt het eitje tussen 24-48 uur dus het kan ook nog zijn dat hij bv 2 of 3 april daad werkelijk gesprongen is, maar dan nog zit je nu dus of idd op 14 dagen dpo of 13 dpo, dit kan soms wel een negatief testresutaat geven, mocht je het bv overmorgen nog niet zijn zou ik nog een testje wagen hcg verdubbelt altijd om de 2 dagen ;)
    Heel veel succes, hoop dat je zwanger bent, maar je kan ook langere cyclus hebben. (hoop natuurlijk voor het eerste;))
    groetjes

3. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Dankje, maar zoals ik altijd heb begrepen komt de menstruatie rond de 12-14dagen na de eisprong. Of ben ik nu gek aan het worden?

4. migske

migske Niet meer actief

Dat is inderdaad het gemiddelde, maar sommige meiden hebben het zelfs korter of langer... :(
    Dus nee je word niet gek hoor haha;)

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik zou ook denk ik over twee dagen weer testen, je hebt gelijk met ongeveer 14 dagen, maar dat kan dus ook 12 of 16 zijn!
    Of je maakt net wat minder HCG aan waardoor de test het pas meer dag ja je NOD oppakt!
    Wel spannend hoor!

6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Dan houden we het maar op 16 dagen ik heb totaalgeen idee hoelang deze cyclus al duurt. Voel ook helemaal niks meer. 2weken geleden was dat anders iedere dag wel ergens last van. Lijkt me sterk nu al zwanger te zijn maar goed je weet nooit natuurlijk

7. migske

migske Niet meer actief

Zeker weten doe je het nooit meid ;)tenzij je natuurlijk straks een posi test in handen hebt of ongi word ;) maar het zou idd allemaal wel kunnen, hoop voor je dat het misschien toch al raak is.:)

8. Nadine1986

8 apr 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eitje sprong vroeger altijd op dag 17 van mijn cyclus, terwijl ik maar een cyclus van 28 dagen heb... Toen ik posi testte vorige keer was dat nog voor mijn NOD... Het verschilt echt per vrouw dus!

9. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Thx migske voor de bemoedigende woorden. Heb een ongelooflijke baaldag vandaag.
    Alweer op dag 29 spiraalloos. Nog steeds geen spoor van wat dan ook.
    Voel helemaal niks vreemds alleen dat ik al 3dagen me een ons nies en verstopte neus heb.
    Wordt er zo moedeloos van. En hoelang deze cyclus al aan. De gang is i don't know.
    Mijn geduld wordt in ieder geval behoorlijk op de proef gesteld

10. migske

migske Niet meer actief

Dat kan ik begrijpen meiske, je lichaam kan je soms zo verschrikkelijk gek maken! je zit nu nog redelijk vroeg op dag 29 sommige meiden hebben een cyclus van 31 tot 35 dagen wat nog steeds onder redelijk normaal word verstaan zeggen ze..maar toch ik hoop dat je een beetje positief kan blijven meid hoe moeilijk het ook is, en als je net als vandaag een baaldag hebt dan ff lekker van je afschrijven hier hoor. ik leef met je mee meissie! en de hoop nog niet opgeven hoor haha geen bloed geeft ook weer een beetje moed ;)
    virituele knuff!

11. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ja i know. Maar vraag me gewoon af hoelang dit al bezig is. Heb namelijk sinds plaatsen van de mirena geen menstruatie gehad. De ovulatietesten heb ik terug de kast in gegooid kom er geen wijs meer uit die doen ook maar wat ze willen haha. Maar ja zit niks anders op dan wachten.
    Klinkt misschien heel gek maar eergisteravond had ik buikpijn dacht oh gelukkig morgen als ik op sta is het prijs. Niks haha.
    Verwacht het al een aantal dagen heb zo'n kort lontje :).
    Weet alleen nog met pil gebruik had ik altijd enorme pukkels en erge lage rugpijn voordat het kwam. Daar ben ik op aan het wachten haha.
    De afscheiding nu herken ik helemaal niet, waterig/wit beetje moeilijk te omschrijven. Heb ik nooit zo gehad. Maar goed leef dan nu ook zonder hormonen wat toegestopt worden dus gooi het daar maar op.
    Pffff ja wat een lichaam wel niet allemaal met je kan doen

12. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi meisje,
    Ik heb ook nooit meer een ongi gehad met spiraal.
    Hij is er 26 feb uit gegaan en toen 24 dagen later flink ongi.
    Maar deze maand zit ik al op dag 29 en nog niks.
    Wel wat vage klachten en vandaag ook zo'n verschrikkelijke baaldag, uitgeput moe en jank me suf.

Ik snap wel dat je gewoon ongi wil worden, dan kun je verder aan een nieuwe cyclus!
    Als je maar niet ongesteld wordt zou ik in ieder geval even contact opnemen met mijn huisarts, gewoon eerlijk vertellen hoe he je voelt en dat je ongesteldheid maar niet komt. Misschien dat hij/zij je dan ergens mee kan helpen?

Sterkte vandaag, ik voel met je mee!

13. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Ja denk dat ik het nog even moet afwachten.

Gisteren om het maar netjes te zeggen gemeenschap gehad. Sinds vanmorgen raar gevoel in of bij mijn baarmoeder en ongelofelijk veel waterige afscheiding voel het gewoon lopen sorry voor de details:).
    Het voelt anders dan een menstruatie dus ik weet het ook niet. Of voortekenen dat het eraan zit te komen.
    Mijn tepels voelen ook zacht aan worden door de kou wel wat hard maar kan ze gewoon induwen zeg maar zijn ze heel zacht.
    Dus denk toch dat de duiveltjes heel langzaam onderweg zijn.
    Ik hoop het zooooooooo

Deel Deze Pagina