Zou het dan toch? Wel of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mommylife94, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommylife94

Mommylife94 Nieuw lid

24 jul 2018
    4
    1
    3
    Vrouw
    Lieve allemaal,

Jullie kunnen mij geen uitsluitsel geven, maar misschien hebben jullie wel tips of in elk geval een luisterend oor :)

4 maanden geleden ben ik bevallen van een jongetje. 9 weken nabloeding gehad. Daarna al 2x (regelmatig) ongesteld geworden. Rond 22 juni hebben wij 'de liefde bedreven' ;) (onveilig, voor zingen de kerk uit) en ik had eigenlijk 9 juli ongesteld moeten worden.

Ik ben nu 15 dagen over tijd en heb in die tussentijd al veel kwaaltjes gevoeld. Het ergste wat continu is: moeheid, kramp in baarmoeder, zere benen, zere gewrichten, lage rugpijn en bekkenpijn. (O, en sago volgens mijn man)

Op dag 8 overtijd heb ik een test gedaan die was licht positief. Op dag 12 was hij negatief. (Testen van 2 be sure). Ik heb nu clearblue besteld en wil wachten tot volgende week.

Kan ik zwanger zijn?

Liefs, mommylife94

2. K00

K00 Niet meer actief

Denk het niet... test had echt al wel positief moeten zijn...
    Denk eigenlijk dat je cyclus toch nog niet regelmatig is..

3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Voor het zingen de kerk uit bij 1 keer seks en mits je op tijd terug trekt, en ergens anders ejaculeerde, eig best veilig. Pas als je voor de 2e keer binnen 15 min dit weer probeerd is het onveilig. Dan kan er in het voorvocht wat spermacellen zitten.

Ik denk dat je nog hormonaal terug in je ritme moet komen.

... edit ... ik promoot dit verder niet als anticonceptie hoor :roflmao:

4. Mommylife94

Mommylife94 Nieuw lid

24 jul 2018
    4
    1
    3
    Vrouw
    Blij met jullie nuchtere reacties..kom ik ook weer toe aan normaal denken ipv alles tegen elkaar afwegen

Cindy1977 vindt dit leuk.
  5. Mommylife94

Mommylife94 Nieuw lid

24 jul 2018
    4
    1
    3
    Vrouw
    Dat zou zomaar kunnen.. ik hoop dat ik snel ongi word. Dan is de onzekerheid weg!!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    #6 RoGiJuLi, 24 jul 2018
    Laatst bewerkt: 24 jul 2018
    Rond 22 juni 1x "semi-onveilige" sex... stel dat je eisprong op 29 juni was, dan zou je nu al op 25 dpo zitten en had de test echt moeten knallen.
    Dus nee, ik denk niet dat je zwanger bent.
    2bsure testen geven vaak valse streepjes helaas.

Deel Deze Pagina