Ik ben het even kwijt... had dinsdag bij een follikelmeting bij de gyn een follikel van 29,5mm (huge dus) en diezelfde middag (om 14:30u) een positieve ovulatietest. Woensdag hele dag wat kramp gehad rechts (waarschijnlijk door dat groeiende ei) en vandaag een mooie tempstijging. Nou sta ik alleen net op om te gaan zitten en is die buikpijn er nog steeds! Moet m’n ei dan nog komen? Vannacht heeft ons zoontje in ons bed geslapen omdat hij een nachtmerrie had, zou dat de temperatuur kunnen verhogen? Dat t dus nog niet van m’n eisprong is? @RoGiJuLi ik lees overal dat jij temp-expert bent. Zou je misschien mee willen kijken naar mijn kaartje?
Ik ga er vanuit dat je er vannacht niet bent uitgeweest vanwege je zoontje en dat je verder gewoon goed geslapen hebt altijd. Ik zie trouwens wel veel open bollen in je tempkaart. Temp je wel elke dag op dezelfde tijd? Rectaal? Na evenveel slaapuren en zonder eruit te zijn geweest?
Ja, ik heb ons zoontje om 1u uit z’n bed gehaald en naast ons neer gelegd. Andere dagen er niet uit geweest, altijd tussen 22u en 22:30u naar bed. Ik temp idd rectaal voordat ik uit bed ga (gelijk als ik wakker word) en meestal tussen 6:30 en 6:45u. Was alleen een paar keer om 6u al wakker en daar komen die open bolletjes vandaan (dan dus al eerder getempt).
Zit nu te twijfelen of m’n test wel echt positief was... tests blijven vrij donker nu en lopen nog niet echt af. Zou het kunnen dat deze eisprong misschien gewoon niet gelukt is? Hoe groot kan zo’n follikel wel niet worden?? Dit is een foto van dinsdagochtend en dinsdagmiddag... ze blijven nu zoals de bovenste.