Bang!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Aylin16, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ben in februari dit jaar bevallen van een dochtertje. Nu ben ik weer zwanger (wat eigenlijk niet de bedoeling was) maar we zijn er erg blij mee.

Maak me een beetje zorgen of alles wel goed zal gaan aangezien het erg snel is na mijn bevalling. Normaal zijn er toch 9 maanden nodig om te ontzwangeren? Ik ben maar 3x ongesteld geweest na de bevalling en nu weer zwanger. Heb je kans dat het sneller misgaat als je nog maar een paar maanden terug bent bevallen? Maak me hier best veel zorgen om!

Had ergens gelezen dat je eerder kans hebt op een miskraam, vroeggeboorte etc..

Kunnen jullie mij antwoord geven op mijn vraag?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Aylin16,

nee hoor, je hebt niet meer kans op dit soort complcaties. Het gene dat wel vervelend kan zijn als je weer binnen een jaar zwanger wordt is dat je lichaam het allemaal een beetje minder goed trekt. je ijzer kan lager zijn dan in de eerste zwangerschao, dus dit wordt vaker gecontroleerd. Ook kun je eerder en erger last krijgen van lichamelijke klachten als bekkenpijn of bandenpijn. Luister goed naar je lichaam en dan komt het wel goed!

Groetjes Brigitte

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bedankt Brigitte zat hier enorm mee. Nu ben ik tenminste gerustgesteld!

Deel Deze Pagina