Wat bij de geslachtsbepaling met 16 weken duidelijk een meid was is nu bij de 20 weken echo echt een jongen gebleken. Helemaal verbaast/verrast/verward. Dus nu opzoek naar een jongensnaam. Wie helpt er mee? We houden van korte (liefst 1 lettergreep) namen. Geen s op het einde i.v.m achternaam. Voor het idee. Ons meisjesnamen lijst was: Robin Fem Nouk Kim Keet Bo Fien
Jeetje dat is even schakelen denk ik De meisjesnamen die jullie hadden komen niet super veel voor, staan in elk geval niet in de top 50, dus hier wat jongensnamen die ook niet in de top 50 staan (en niet eindigen op een s) Art Beau / Bo, Bodhi Ben Bengt Björn, Bjorn Boet Bor, Borre Daaf Diem Ebbe Esben Ewoud Faber Ferre Flip Flynn Giel / Chiel Huub Ingmar Jelte Jent, Jelt Jibbe Jip, Jim Joost Jop / Job Jort, Jorn Julan Jur Juul Kai / Kaj Kjell Koen Krijn Lenn / Len Lev Lode Loet, Loek Mart, Mark Melle Menno Merijn Mick Miel, Niel Mink Niek Olle Ot Pelle Pim Quint Raaf Raf Ralf / Ralph Rein, Rien Rijk Rik / Rick Roel, Roef, Roek Ron Rune Seb / Sepp / Sep Sef Sieb / Siep Sil Sjoerd Skip Stach Stan, Sten Stef Storm Sverre Teije Tibbe Tijl Timo Tjeu Tobe, Toby Tobin Toon Tuur Twan Wim Wolf Wout
-Rens/Jens/Jins -Ries -Ted -Dani -Seb -Bor(re) -Cis -Senne -Sam -Timo/Thibo -Jorre -Fer -Kaj -Mees -Tijl -Tijn/Stijn -Sil -Roel/Roelf -Rein
Oeh, dat moet even schrikken geweest zijn. Hopelijk niet al te veel ingekocht...... Jouw lijstje met meisjesnamen komt overheen met die van ons! Ons lijstje jongensnamen: Rens, Sem, Sam, Pim, Daan, Luuk, Ruben, Thijmen, Job, Jip, Siem, Mees. Succes!
Bedankt voor het meedenken. Gelukkig hadden we nog niks gekocht en geslacht maakt ons opzich niet uit. Wel fijn om zeker te weten wat het is haha Ik zie erg veel namen van onze jongenslijst langs komen. Leuk! Tot op heden alleen nog geen wouw! Benieuwt of we er nog een paar hebben gemist.
Nog een poging dan : -Bart/Mart -Bob -Jos -Jent -Ids -Kars/Karst -Sjors -Niel -Senn -Sef -Toon -Tuur/Thuur -Fern -Jeen -Tren -Nim -Shen -Huub -Duuk -Mick -Mark -Louk/.Loek -Vick -Just
Ik vind Robin ook een leuke jongensnaam. Tim Pim Teun Jan Jack Hugo Niek T(h)om Sam Leon Jim Timo Xavi
Veel leuke namen hier al gezien! Thom, Niek en Ties vind ik erg leuk. Misschien ook leuk; (kan zijn dat deze al zijn genoemd) Max - Jesper - Twan - Luuk - Stef - Sepp
Wat grappig, mijn kinderen hebben allebei namen van zowel jouw jongens- als meisjesnamen lijstje. Ik vond verder Siem, Thijmen, Victor en Willem leuke namen, naast een paar die ik ook op jouw lijstje voorbij zie komen.
Ohjee, dat hebben wij ook een keer meegemaakt! Gelukkig konden we er zelf erg om lachen. En onze vent is fantastisch We hopen dat het dit keer wel goed gezien is, haha. Misschien zijn dit opties? - Aron - Alex - Abel - Bent - Dex - Finn - Flip - Joep - Luc - Max - Koen - Teun - Siem - Sam - Niek - Mick - Pim - Sil - Tijn - Vik - Beau - Bart - Jim - Jack - Job - Joah - Lenn - Rik - Tom - Tije
Mijn 2 dochters hebben namen uit jou lijstje. F en N. Ik heb ook nog zoon, die begint met een T. Maar je lijstje komt overheen met wat ik mooi vind. Hier nog een paar suggesties. Moos Diem Tiem Mees Sef Raf Wes Sil Rijk Tuur Duuk